جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : 2730
آیت‌الله علوی گرگانی پیروی از فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تاکیدات مراجع تقلید را عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی دانست
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از نیروهای نظامی، با اشاره به آیات و روایات بر ضرورت حفظ ارتباط انسان با خدا تأکید کرد و گفت: انسان اگر می‌خواهد در مسیر بندگی به موفقیت دست یابد باید ارتباط خود با خدا را حفظ کند.
وی با بیان این‌که انسان باید در زندگی خلوص نیت داشته باشد، ابراز کرد: اگر عمری عبادت بدون نیت خالص داشته باشیم هیچ فایده‌ای برای ما نخواهد داشت و نیت خالص است که عبادت را مقبول می کند.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه ادامه داد: یکی از راه‌های ارتباط و انس با خدا تلاوت و توجه به آیات قرآن است.
آیت‌الله علوی گرگانی قرآن را در بردارنده همه مقدرات الهی خواند و اظهار کرد: انسان به خاطر علم اندک خود نمی‌تواند به کنه آیات الهی پی ببرد؛ از این رو برخی آیات را تکذیب می‌کنند.
وی بیان داشت: اگر قرآن در زندگی مردم بیشتر مورد توجه قرار گیرد برکات الهی بر آنها نازل شده و موجب سعادت و خوشبختی انسان در دنیا و آخرت می‌شود.
آیت‌الله علوی گرگانی یکی از وظایف بندگان را انتظار فرج خواند و گفت: انتظار فرج عبادت است و همه اعمال ما در محضر امام زمان(عج) قرار دارد.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه ابراز کرد: انسان‌هایی که به دستورات الهی عمل کرده و تقوا پیشه کنند قطعا مورد عنایت ویژه خداوند قرار خواهند گرفت.
آیت‌الله علوی گرگانی بر ضرورت حفاظت از انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: همه باید به وظایف خود عمل کنیم و با پیروی از ولایت فقیه و مراجع تقلید کشور را از توطئه‌های دشمنان حفظ کنیم
https://tabeshekosar.ir/vdcd.s0x2yt05za26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما