جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 27289
حضرت آیت الله سبحانی با تاکید بر این که انتخابات نشان آزادی ملت ایران در تعیین سرنوشت شان است، گفت: مردم در کمال آزادی و حفظ آراء در انتخابات شرکت می کنند تا تمام دنیا بدانند که تنها کشوری که نظامش بر پایه رأی مردم است نظام جمهوری اسلامی ایران است.
آیت الله سبحانی: انتخابات نشان آزادی ملت ایران است
به گزارش تابش کوثر به نقل از  خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی امشب در دیدار با دکتر حسین ذوالفقاری، معاون وزیر کشور اظهار داشت: از عنایتی که مسؤولان نسبت به زائران اباعبدالله(ع) دارند سپاسگزارم.
 
وی تصریح کرد: در روایتی آمده که علامت مؤمن 5 چیز است و یکی از آن علامات، زیارت اربعین است که آنقدر مهم است که نشانه تشیع شمرده شده است.
 
استاد برجسته حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: همه علاقه مندیم که در زیارت اربعین شرکت کنیم ولی باید ظرفیت را دید و به اندازه ظرفیت افراد را فرستاد؛ علاقه مردم بسیار بالا است ولی باید امکانات را هم سنجید.
 
وی با اشاره به ترافیک و تصادفاتی که در مسیر اربعین اتفاق افتاده است، یادآور شد: اگر ترافیک آن قدر زیاد است که سبب بروز مشکلات می‌شود سالهای بعد باید رسانه‌ها مردم را تفهیم کنند تا به اندازه ای که زمینه فراهم است سفر کنند و این به آن معنا نیست که مردم را از زیارت امام حسین(ع) محروم کنیم زیرا معروف به مقدار یسر و امکان است.
 
حضرت آیت الله سبحانی در بخش پایانی سخنان خود در رابطه با انتخابات آینده خاطرنشان کرد: انتخابات نشان جمهوری اسلامی است و مردم در کمال آزادی و حفظ آراء در انتخابات شرکت می کنند تا تمام دنیا بدانند که تنها کشوری که نظامش بر پایه رأی مردم است نظام جمهوری اسلامی ایران است
https://tabeshekosar.ir/vdchwini.23nq6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما