جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۶
کد مطلب : 26973
یکی از مراجع تقلید گفت: در مسائلی همچون موسیقی و سایر شاخه‌های فرهنگی باید خط مشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دین باشد.
آیت‌الله صافی‌گلپایگانی به جنتی:مردم از شما توقعات بیشتری دارند
به گزارش  خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی ظهر امروز در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک دستگاه فرهنگی است، اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای توسعه فرهنگ قرآنی باید فعالیت کند.
 
وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید مسائل مربوط به چاپ و نشر کتب را رعایت کند و حمایت مالی از حوزه چاپ داشته باشد.
 
این مرجع تقلید با اشاره به فعالیت مناسب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو سال دولت تدبیر و امید، گفت: مردم از شما توقعات بیشتری نسبت به وزرای سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند.
 
آیت‌الله صافی‌گلپایگانی تصریح کرد: مسئولان کشور توفیق خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب را دارند از همین رو باید به مسائل فکری، مذهبی و اعتقادی مردم توجه بیشتری نشان دهید.
 
وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی را باید غنیمت بشماریم، گفت: مردم انتظار فعالیت فرهنگی بیشتر و خدمات‌رسانی بیشتری را نسبت به دوران‌های گذشته از شما دارند.
 
استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: باید جلوی کمبودهایی که در این دوران شاهد آن هستیم به ویژه در رشته‌های فرهنگی و هنری گرفته شود.
 
آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با اشاره به اینکه مسئولان باید مراقبت‌های لازم را از انجام فعالیت‌های مختلف داشته باشند، گفت: در رشته‌های فرهنگی و هنری باید حساسیت‌های دینی رعایت شود و از سوی دیگر مقاصد اسلامی فراهم شود.
 
وی بیان کرد: کتاب‌های درسی و غیردرسی نباید هیچ مشکلی داشته باشند و اگر نقصی در کتاب‌ها وجود دارد باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این نواقص را برطرف کند.
 
این مرجع تقلید یادآور شد: در مسائلی همچون موسیقی و سایر شاخه‌های فرهنگی باید خط مشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دینی باشد.
https://tabeshekosar.ir/vdcgwy9x.ak93u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما