جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب : 2646
حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی:

قدرت و مقام مسئولان را به انحراف نکشاند

حضرت آیت الله علوی گرگانی تاکید کردند: مسئولان مواظب باشند قدرت و مقام آنان را مغرور و به طغیان و انحراف نکشاند.
به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم له، امروز در دیدار روسای کمیسیون‌های فرهنگی شوراهای اسلامی کلان‌شهرها ،به تبیین خطر انحراف از صراط مستقیم پرداختند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به لزوم تاسی به سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) در عرصه خدمت رسانی به مردم، تاکید کردند: مسئولان مواظب باشند قدرت و مقام آنان را به طغیان نکشاند و دچار غرور نگرداند؛ چرا که در طول تاریخ زمامدارانی بودندکه با دستیابی به قدرت و مقام به غرور و سرمستی و طغیان و انحراف از صراط مستقیم دچار شدند؛ باید از سرنوشت آنان درس گرفت.

ایشان با ابراز تاسف از کشتار مردم بی گناه پاکستان، ادامه دادند: ابرقدرت‌ها به خاطر منافع مادی، به وسیله ایادی خود، بی‌رحمانه افراد بی‌گناه و مظلوم را به خاک و خون می کشند؛ همه این مسایل نشات گرفته از طغیان نفس سرکش است.

معظم له با اشاره به کید و مکر شیطان، گفتند: شیطان قسم یاد کرده همه انسان‌ها را گمراه کند و از راه مستقیم بازدارد و وقتی از شیطان سئوال شد چگونه آنان را گمراه می‌کنی، گفت به وسیله زعامت و قدرت آنان را گمراه می‌کنم .

حضرت ایت الله علوی گرگانی همچنین با اشاره به توصیه قرآن برای مقابله با دشمنان، تاکید کردند: در چنین شرایطی که دشمن، ملت و نظام اسلامی را محاصره کرده، مردم و مسئولان باید با استعانت، در مقابل مشکلات و سختی‌ها صبر داشته باشند تا انشاء‌الله نظام اسلامی به برکت پیروی از ولایت فقیه و کار خالصانه مسئولین، به الگویی در جهان تبدیل شود.
https://tabeshekosar.ir/vdcj.xe8fuqemmsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما