جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : 25554
حضرت آیت الله صافی با اشاره به وجود برخی اختلافات در داخل کشور گفت: اختلافات داخلی به نفع مملکت و نظام نیست و نباید برای رسیدن به منافع شخصی خود در اصول و منافع مردم اختلاف کرد.
آیت الله صافی:مشکلات اقتصادی مردم را تحت فشار قرار داده است
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در دیدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برخی از مسائل مهم جهان اسلام گفت: متأسفانه گروهک جنایتکار داعش به اسم اسلام با این جنایات و وحشی گری‌ها بزرگترین ضربه را به اسلام عزیز زده و چهره این دین حنیف را مشوش می‌نمایند، باید همه کشورهای اسلامی با همکاری و اتحاد، با آنها مقابله و برای از بین‌بردن این فتنه تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: به نظر من همه مشکلات را با ارتباط صحیح با کشورهای اسلامی همراه با حفظ عزت و شرافت و با تدبیر و تعقل می‌توان برطرف کرد.

این مرجع تقلید با اشاره به وجود برخی اختلافات در داخل کشور اظهار داشت: اختلافات داخلی به نفع مملکت و نظام نیست و نباید برای رسیدن به منافع شخصی خود در اصول و منافع مردم اختلاف کرد؛ اینکه بعضی گروه‌ها می گویند ما باید باشیم و دیگران نباشند لجبازی است و به ضرر مملکت تمام خواهد شد، همه باید برای حفظ منافع عموم مردم تلاش کنند و در کارهایشان خدا را در نظر بگیرند.

وی در رابطه با لزوم رفع سریع گرفتاری‌های مردم ادامه داد: همه باید درصدد این باشند که مشکلات معیشتی و اقتصادی محرومین به زودی برطرف شود. نباید اختلافات داخلی باعث فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم شریف ایران شود.

حضرت آیت الله صافی در ادامه این دیدار، نسبت به اخذ زیاد مالیات از مردم تذکر داد و ابراز داشت: نباید مردم را در فشار قرار داد و بیش از حد از آنها مالیات گرفت؛ البته مالیات هم باید در جای صحیح خود مصرف گردد و از مصرف آن در جایی که بر خلاف اسلام و شریعت است پرهیز نمود.

وی در پایان این دیدار خطاب به دکتر رضایی گفت: ان‌شاء الله تعالی شما و همکارانتان مورد عنایات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشید. هرگز در کارهای خود مأیوس نشوید و بدانید ان‌شاء‌الله با نظر مقدّس و دعای آن حضرت، مشکلات و گرفتاری‌ها برطرف خواهد شد.

در ابتدای این دیدار محسن رضایی گزارشی از وضعیت منطقه و جهان اسلام، و نیز مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی داخل کشور ارائه داد
https://tabeshekosar.ir/vdcaymnu.49nmm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما