يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۴:۰۴
کد مطلب : 2496
پیام تسلیت مراجع ، علماء ، شخصیّتها و مقامات

به مناسبت ارتحال همسر مکرمه آیت الله گرامی

به گزارش رسانه الکترونیکی تابش کوثر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله العظمی گرامی -حضرات آیات عظام موسوی اردبیلی و علوی گرگانی در تماس تلفنی با معظم له مراتب تسلیت خود را اعلام و از خداوند متعال برای آن مرحومه طلب اجر و غفران الهی کردند .

حضرت آیةالله العظمی نوری همدانی رحلت این بانوی مکرمه را تسلیت گفتند .

حضرت آیةالله العظمی مکارم شیرازی در تماس تلفنی با معظم له ضمن ابراز همدردی ، درگذشت این بانوی محترمه را تسلیت و برای آن مرحومه طلب رحمت و غفران نمودند .

حضرت حجةالاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی مسئول دفتر مقام معظم رهبری درگذشت متعلقۀ ایشان را تسلیت گفتند .

حضرت آیةالله هاشمی رفسنجانی با صدور پیامی درگذشت همسر مكرمه ایشان را تسليت گفتند ، در این پیام آمده است : از درگاه احدّیت برای آن فقیدۀ سعیده ، رحمت واسعه و برای بازماندگان محترم ، بیت محترم معزّی و به‌ ویژه حضرت‌عالی صبر و اجر مسألت می‌کنم .

دکترعلی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت همسر آیت‌الله العظمی گرامی را تسلیت گفتند ، در این پیام آمده است : درگذشت بانوی مکرمه همسر گرامی‌تان را تسلیت عرض کرده برای آن فقیده سعیده رحمت و مغفرت از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم .

حضرت آیةالله هاشمی شاهرودی با ارسال پیامی درگذشت این بانوی صالحه را تسلیت گفتند ، و از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان طول عمر و سلامتی مسئلت نمودند .

حضرت آیةالله محقق داماد با حضور در دفتر معظم له از درگاه خداوند علو درجات برای آن مرحومه را طلب نمودند .

حضرت آية الله سید محمّدعلی شیرازی با ارسال پیامی از جوار مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) از خداوند متعال برای آن فقیدۀ سعیده مزید رحمت و غفران و حشر با اولیاء طیبین و طاهرین و برای ایشان طول عمر مقرون با صحت و عافیت و مزید تأییدات و سعادت را در ظلّ توجّهات خاصّۀ حضرت بقیّةالله امام زمان ارواحنا فداه مسألت نمودند .

حضرت حجةالاسلام والمسلمین شهرستانی نمایندۀ تام الاختیار حضرت آیةالله العظمی سیستانی به صورت تلفنی درگذشت این بانوی محترمه را تسلیت گفته و از خداوند متعال علوّ درجات برای آن مرحومه مسئلت نمودند .

جناب آقای دکتر محسن رضائی در تماس تلفنی ضمن ابراز همدردی درگذشت این بانوی مکرمه را تسلیت گفتند . ضمناً هیئتی از جانب ایشان برای ابراز همدردی وعرض تسلیت به حضور معظم له رسیدند .

حضرت حجةالاسلام و المسلمین مروی نیز در تماس تلفنی با معظم له وفات این بانوی محترمه را تسلیت گفتند .

حضرت حجةالاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی در پیام ارسالی به معظم له مرقوم نموده اند : درگذشت بانوی پرهیزگار و بزرگوار همسر گرانقدرتان را به حضرت مستطاب عالی و همه بستگان عزادار از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم . از درگاه حضرت حق جلّ وعلی برای آن فقیدۀ سعیده آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزّز صبر و اجر و سلامتی و برای جنابعالی طول عمر باعزّت توأم با خدمت کارساز به اسلام و ایران و مردم و نشر معارف اهل بیت مسألت می کنم .
https://tabeshekosar.ir/vdcc.oqia2bq0ela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما