دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 6 May 2024
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : 2480
به گزارش تابش کوثر متن پیام بدین شرح است
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله رب العالمين و الصلوة و السلام علي سيّد الأنبياء و المرسلين حبيب إله العالمين أبي القاسم محمّد و علي آله الطيبين الطاهرين سيّما بقية الله في الأرضين.
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته؛
با تقديم سلام و عرض ادب و احترام به عزيزان شركت‌كننده در همايش با شكوه و مقدّس كريمه اهل البيت حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها. اين افتخار بزرگي است كه دوستان اهل بيت عليهم‌السلام دور هم جمع شده و فضائل و مناقب آن بزرگواران را - كه در حقيقت الگوي بهتر زندگي كردن براي بشريت مي‌باشند- هم براي خود و هم براي ديگران بازگو مي‌كنند.
مسلّم اين مجالس و نشست‌هاي ولايي كه احياء امر خاندان عصمت و طهارت مي‌باشد موجب تقرّب به خداوند متعال و كسب فيض و ثواب است.
در زماني زندگي مي‌كنيم كه متأسفانه فضايل اخلاقي و كمالات انساني و در يك كلمه اخلاق، در جامعه جهاني رو به افول و ركود است و بداخلاقي‌ها و اعمال خلاف شئون انسانيّت رو به افزايش است. گويا دشمنان انسانيّت همه با معنويت و اخلاق و سعادت بشر در جنگ هستند و از همه وسايل ارتباطي جديد براي پيشبرد اهداف نامقدّس خود استفاده مي‌كنند.
وظيفه دوستداران اهل بيت عليهم‌السلام هم در اين زمان اين است كه از اين وسائل ارتباطي استفاده نموده و الگوهاي شرف و اسوه‌هاي كرامت و عزّت را به جهانيان معرّفي نمايند.
يكي از آن اسوه‌هاي مقدس، حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها دختر هفتمين ستاره آسمان ولايت و امامت امام موسي كاظم عليه السلام مي‌باشند؛ بانويي كه در اثر تقوي و پرهيزكاري و عبادت و بندگي و اطاعت از خداوند متعال و صداقت و راستي و نيز اطاعت از امام معصوم خود، گوي سبقت را از ديگران ربود و به مقام بزرگ شفيعه عند الله نائل گشت.
بانوي با كرامتي كه امام معصوم حضرت جواد الائمه عليهم السلام درباره زيارت آن بزرگوار مي‌فرمايد: «مَنْ زارَ عَمَّتي بِقُم فَلَهُ الجَنَّة؛ هر كس كه عمّه من را در قم زيارت كند بهشت بر او واجب مي‌شود.» اين مقام، مقامي نيست كه بتوان از نظر مادي و ظاهري توصيف نمود. اين زبان مقدّس معصوم است كه شخصيت آن بزرگوار را بيان مي‌فرمايد.
آري! او يكي از بزرگترين زن‌هاي برگزيده عالم و اسوه ممتاز براي زنان و بانوي كرامت و شرافت است كه شهر مقدّس قم به وجود آن بانوي بزرگوار قداست يافته و امروز در جهان علم و دانش نور افشاني مي‌كند.
از خداوند متعال براي همه شركت‌كنندگان و مسئولان اين همايش با عظمت طلب توفيق بيشتر نموده، انشاءالله تعالي منظور نظر كيميا اثر حضرت بقية الله الأعظم أرواح العالمين له الفداء قرار گيرند. والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته
لطف الله صافي
۵ربيع الثاني۱۴۳۴
https://tabeshekosar.ir/vdcf.cd0iw6djxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما