دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 6 May 2024
سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : 24610
پیام حضرت آیت الله علوی گرگانی به شرکت کنندگان در اردوهای جهادی منتظران خورشید

اردوهای چهادی از مصادیق جهاد فی سبیل الله است/نماز اول وقت را فراموش نکنید/توصیه میکنم مراقب نفس خود باشید

شکی نیست شما جوانان و مدیران که در این راه قدم بر می دارید مصداقی از مصادیق جهاد فی سبیل الله می باشد.
اردوهای چهادی از مصادیق جهاد فی سبیل الله است/نماز اول وقت را فراموش نکنید/توصیه میکنم مراقب نفس خود باشید
به گزارش تابش کوثر به نقل از خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی از مراجع معظم تقلید در پیامی به شرکت کنندگان در اردوهای جهادی منتظران خورشید بیان کرد: شرایطی که امروزه با آن دچار هستیم که شامل بیکاری گسترده و کمبود منابع مادی و فرهنگی می شود فقط با اراده قوی و کار جهادی امکان پذیر است. متن کامل این پیام در ادامه آمده است:

بسمه تعالی

این عمل ارزشمند که همانا تشکیل گروه های جهادی برای انجام کارهای عمرانی و فرهنگی در مناطق مختلف کشوری و مخصوصا مناطق محروم تدارک دیده شده است لازمه و نیاز ضروری امروز کشور است.

شرایطی که امروزه با آن دچار هستیم که شامل بیکاری گسترده و کمبود منابع مادی و فرهنگی می شود فقط با اراده قوی و کار جهادی امکان پذیر است و لذا تاکید امام خمینی رحمه الله علیه و رهبر معظم انقلاب نیز دائما بر همین موضوع استوار بوده است.

شکی نیست شما جوانان و مدیران که در این راه قدم بر می دارید هدفتان الهی خواهد بود و مصداقی از مصادیق جهاد فی سبیل الله می باشد. لکن توصیه میکنم مراقب نفس خود باشید و شیطان را در قصد و هدف خود راه نداده و ریا و امور عادی را مد نظر قرار ندهید تا خداوند رحمت خود را شامل حال شما کرده و بهترین پاداش را به شما ارزانی کند و در همه حال خدا را مد نظر داشته باشید و نماز اول وقت را فراموش نکنید
https://tabeshekosar.ir/vdccxeqi.2bq0s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما