جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : 2425
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی:

فرزندان ولایی برای نظام اسلامی باشیم

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند:در این نظام باید کاری کنیم که فرزندان اسلامی و دینی برای جامعه باشیم و زیر سایه ولایت امام زمام(عج) قرار بگیریم وکاملا اسلامی زندگی کنیم.
به گزارش خبرگزاری حوزه ؛ حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی امروز(یکم اسفند ماه) در دیدار جمعی از پرسنل سپاه انصارالمهدی(عج)اظهار داشتند: اگر با اعتقاد کامل به قرآن و آیات الهی توجه کنیم و به آن عمل نمائیم موجب هدایت و سعادت آن می شود.

ایشان با اشاره به ایمان آوردن اعرابی با شنیدن آیه «فمن یعمل مثقال ذره خیرا یره و من یعمل مثقال ذره شرا یره)افزودند: انسان گاهی چندین سال قرآن را ختم می کند، و بار ها می خواند ولی از آنجایی که در دل و قلب انسان رسوخ نکرده دچار گرفتاری و مصیبت می شود.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفتند: باید مواظب رفتار و اعمال خود در محضر خدای متعال باشیم، وبه آن یقین داشته باشیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به عدم تبعیت عده ای از رسول خدا(ص)ادامه دادند: افرادی بودند که در پای منبر رسول خدا (ص) می نشستند ولی بعد از پایان سخنان رسول الله از او تبعیت نمی کردند

ایشان افزودند: واقعیت ها ی خودمان را باید نسبت به خدای متعال شفاف کنیم وحکم خدا را برسانیم،چرا که خدای متعال تمام وجود ما را رصد می کند و از آن ها آگاهی دارد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان داشتند: متاسفانه، تنها از کسی که نمی ترسیم خدا است! همه نوع گناه را انسان مرتکب می شود در صورتی که سیره اهل بیت(ع) این طور نبود و در پیشگاه خدای متعال استغفار می کردند .

ایشان افزودند: انسان باید خدا شناسی خود را افزایش دهد و نسبت به کارهای گذشته احساس مسئولیت کند، چرا که فلسفه آمدن همه انبیا و اولیا برای هدایت و سعادت بشریت بوده است .

این استاد درس خارج فقه حوزه علمیه گفتند: در این نظام باید کاری کنیم که فرزندان اسلامی و دینی باشیم و باید زیر سایه ولایت امام زمام(عج) باشیم وکاملا اسلامی زندگی کنیم.
https://tabeshekosar.ir/vdce.w8wbjh8en9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما