پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 2 May 2024
سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب : 2418
حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی در بیانیه ای، با محکومیت کشتار شیعیان عراق و پاکستان، تاکید کردند: ملت‌های مسلمان مخصوصا ملت شریف عراق و پاکستان با حفظ وحدت، نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کنند.
به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم له با صدور بیانیه ای، با محکومیت کشتار شیعیان عراق و پاکستان، تصریح کردند: جنایت اخیر وهابیون در کویته پاکستان و عراق که موجب به خاک و خون کشیده شدن صدها نفر از شیعیان مظلوم در این دو کشور شد، همچون جنایات قبلی آنها در کشورهای اسلامی، حکایت از خوی بی‌رحمی این افراد است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی به ملت‌های مسلمان مخصوصاً مردم عراق و پاکستان توصیه کردند: فریب توطئه‌های استکبار در رابطه با ایجاد جنگ فرقه ای را نخورند و با حفظ وحدت، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آن کنند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

قال‌الله تعالی « وَمَا تَنْقِمُ مِنَّا إِلاَّ أَنْ آمَنَّا بِآیَاتِ رَبِّنَا لَمَّا جَاءَتْنَا رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَیْنَا صَبْرا وَتَوَفَّنَا مُسْلِمِینَ »

خبر جنایت فتنه‌جویان به ظاهر مذهبی که در راستای نقشه‌های شوم استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل حرکت می‌کنند موجب تاسف و تاثر شدید اینجانب گردید.

جنایت اخیر وهابیون در کویته پاکستان و عراق مظلوم که موجب به خاک و خون کشیده شدن صدها نفر از شیعیان مظلوم و غیر آنها در این دو کشور شد، همچون جنایات قبلی آنها در کشورهای اسلامی حکایت از خوی بی‌رحمی و نداشتن محبت در درون این افراد است.

اینجانب این عمل تروریستی را به شدت محکوم کرده و در درجه اول به محضر امام‌عصر‌(عج) و بعد به ملت مظلوم پاکستان و عراق و بازماندگان این شهیدان تسلیت گفته و توصیه اکید می کنم که ملت‌های مسلمان در کشورهای مختلف اسلامی مخصوصا ملت شریف عراق و پاکستان فریب این توطئه‌ها را نخوردند و با حفظ وحدت خود، نقشه‌های آنها را نقش بر آب کنند؛ چرا که استکبار جهانی در صدد ایجاد جنگ فرقه‌ای میان مسلمانان است.
https://tabeshekosar.ir/vdcg.q9xrak9t7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما