سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 7 May 2024
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 2260
اعضای ستاد برگزاری همايش پنجاهمين سالگرد تاسیس جامعه مدرسين حوزه علميه قم،(نیم قرن حضور) با حضرت آيت الله صافي گلپايگاني ديدار و گفتگو كردن
توصيه‌هاي آيت‌الله  صافي: خدمات روحانیت را به مردم بگویید
به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آيت الله صافي گلپايگاني با تقدیر از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفتند: امیدوارم خدمت آقايان به اسلام و مسلمين، مورد نظر حضرت بقية الله الاعظم ارواح العالمين له الفدا باشد و بتوانيد خدمات خود را بيشتر از گذشته به اسلام و مذهب داشته باشيد.

ايشان با توجه به فعاليت‌هاي بزرگي كه علماء و مراجع در طول تاريخ تشيع داشته‌اند اظهار داشتند: كارهاي بزرگي كه آنان براي هدايت و ارشاد و استقلال حوزه‌‌ها و همچنين در مقابل دشمنان اسلام انجام داده‌اند آن قدر زياد است كه نمي‌‌توان آن را بيان كرد.

این مرجع تقلید بیان داشتند:خدمات آنها در مشروطيت و پس از آن در زمان رضاخان و حكومت پهلوي و نيز در انقلاب اسلامي و تشكيل حكومت اسلامي همه نشان از اخلاص بالا و احساس مسئوليت و وظيفه‌شناسي عالمان دين دارد.

معظّم له دربخش ديگري از بيانات خود خاطرنشان کردند: اميدوارم بتوانيد تا قدري كه براي شما امكان دارد اهداف مقدس آنان و خدمات ارزشمند روحانيت را به مردم برسانيد.

ايشان در ادامه اين ديدار مطالب مهم ديگري را درباره وضعيت فعلي حوزه‌هاي علميه و كشور بيان نموده و توصيه‌هاي مهمي ارائه دادند.

در اين ديدار، ابتدا حضرات آيات حسيني بوشهري، مقتدايي و حجت الاسلام والمسلمین جمشيدي گزارشي درباره همايش پنجاهمين سالگرد تأسيس جامعه مدرسين قم و خدمات مراجع و علماء و روحانيت ارائه دادند.
https://tabeshekosar.ir/vdcb.0b5urhb5giupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما