شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 4 May 2024
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : 22551
اهدای مدال طلا برای تجهیز بیمارستان سید الشهدا شهرستان سمیرم
به گزارش رسانه الکترونیکی تابش کوثر شهربانو منصوریان قهرمان نام آشنای ووشو ایران و دارنده چندین  مدال با ارزش مسابقات جهانی در اقدامی ارزشی مدال طلای جهانی ترکیه را برای  ارتقاء تجهیزات و امکانات بیمارستان سید الشهدا شهرستان سمیرم اصفهان به این بیمارستان تقدیم کرد

وی با اعلام این خبر به خبرنگار تابش کوثر گفت : بیمارستان سید الشهدا شهرستان محروم سمیرم فاقد امکاناتی همچون ICU ٬ سونوگرافی و ... است که باعث می شود بیمار برای استفاده از این خدمات به شهر اصفهان مراجعه کند.

این بانوی قهرمان در ادامه تشریح کرد :  من تصمیم گرفتم که مدال طلای خود را بدین منظور به فروش برسانم که خوشبختانه استقبال خوبی جهت خرید مدال از سوی پزشکان  صورت گرفت و  قرار شده است که پزشکان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مدال را خریداری و هزینه  آن را صرف تجهیز بیمارستان سید الشهدا سمیرم کنند.

دارنده مدال طلای جام جهانی اندونزی  در ادامه  تصریح کرد: مدال ورزشکاران برایشان بسیار با ارزش است چرا که آنها با تلاش های بی وقفه و چنگ و دندان این مدال را کسب می کنند اما  در نظر گرفتم که با فروش مدالم کاری برای شهرستانم کرده باشم و در این عمل خیر  شرکت کنم.

وی یادآور شد: پیش از این جشنی به منظور تقدیر از خیرین در بیمارستان برگزار شده بود که من هم در این جشن دعوت بودم که از آنجا تصمیم گرفتم که مدال خود را جهت تجهیز بیمارستان به بخش های ICU و سونوگرافی به فروش برسانم. 

گفتنی است که رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از ورزشکاران در سال 83 گفتند : از جمله ی کارهای خیلی خوب و باارزشی که من دیدم بعضی از قهرمانها می کنند - البته من نمی گویم شماها حتماً این کار را بکنید؛ اما آنهایی که کردند، خیلی کار باارزشی بود - و پریروز این کار را از روزنامه خواندم، آن است که بعضی از ورزشکارهای مدال گیرِ ما مدالهایشان را خرج حرم حضرت اباالفضل یا بازسازی بم کردند.
https://tabeshekosar.ir/vdcezn8w.jh8wni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مجتبی
باسلام.بسیار ستودنی و زیباست این عمل این بانوی قهرمانو پهلوان