پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 2 May 2024
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : 2215
آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره فاصله گرفتن برخی افراد از اصول انقلاب اسلامی، گفت: عده‌ای در کنار امام خمینی(ره) به مبارزه با رژیم ستم‌شاهی مشغول بودند اما با گذر زمان به گروه‌های مختلف تقسیم و جزء مخالفان انقلاب شدند.
در گذر زمان برخی از یاران انقلاب و امام به مخالفان نظام تبدیل شدند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از بسیجیان سازمان بسیج کارگری سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان این‌که انسان همیشه باید از تاریخ و سرنوشت‌ گذشتگان درس عبر ت بگیرد، گفت: توجه به سرنوشت گذشتگان موجب بیداری و بصیرت افزایی می‌شود.
وی آمادگی انسان برای رویارویی با حوادث را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: یکی از حوادث و صحنه‌های مهم کشور انقلاب اسلامی ایران بود که برخی خود را برای آن آماده کرده بودند و برخی نیز از آمادگی لازم برای این امر مهم برخوردار نبودند.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره فاصله گرفتن برخی افراد از اصول انقلاب اسلامی، تصریح کرد: عده‌ای در کنار امام خمینی(ره) به مبارزه با رژیم ستم‌شاهی مشغول بودند اما با گذر زمان به گروه‌های مختلف تقسیم و جزء مخالفان انقلاب شدند.
آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: متأسفانه برخی از افراد و گروه‌ها به اندازه‌ای با نظام اسلامی و آرمان‌های امام خمینی(ره) فاصله گرفته که به دشمنان پناهنده شدند.
وی با اشاره به آیات قرآن امتحانات و آزمون‌های الهی را برای شناخت حق از باطل خواند و اظهار کرد: امتحانات الهی سبب روشن شدن عیار و ناخالصی‌های انسان می‌شود.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه بر ضرورت فداکاری در راه دین تأکید کرد و ابراز داشت: جانفشانی در راه دین لازمه ایمان است و همان گونه که شهدای کربلا خون خود را در راه پایداری اسلام نثار کردند توجه به این امر باید در جامعه نهادنیه شود.
آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن، تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه ایران، همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن شرکت کرده و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بویژه سال ۵۷ را گرامی خواهند داشت.
وی با تأکید بر این‌که ملت ایران همیشه در دفاع از آرمان‌های امام و رهبری ایستادگی کرده‌اند، گفت: وحدت ملت ایران و تبعیت از ولایت فقیه عامل اصلی آزادی و استقلال کشور است.
https://tabeshekosar.ir/vdcb.8b5urhb5siupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما