جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : 2186
آیت‌الله علوی گرگانی دهه فجر را فرصتی مناسب برای تقویت وحدت جبهه داخلی دانست و امروز استقلال ملت ایران به برکت وجود ولایت‌فقیه تضمین شده و به لطف الهی سایه ولایت کشور را از خطرات مصون داشته است.
دهه فجر فرصتی برای تقویت وحدت داخلی است
به گزارش تابش کوثر به نقل از  خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدمحمد علی علوی گرگانی در دیدار گروهی از پرسنل مرکز آموزشی پژوهشی امام علی(ع) با اشاره به این‌که خداوند در قرآن وعده داده است که انبیای خویش را حمایت کند، گفت: افرادی که از پیامبران الهی تبعیت می‌کنند مشمول حمایت خداوند در دنیا و آخرت می‌شوند.
وی افزود: در روز قیامت هر فردی به فکر خود است و کاری به دیگران ندارد و یاری ‌رسان افراد دیگر نخواهد بود، اینجاست که تنها خداوند است که می‌تواند بندگان خود را مورد حمایت قرار دهد.
استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم با بیان این‌که جنگ‌های بسیاری در طول تاریخ اتفاق افتاده و در حال حاضر هم در چهار گوشه جهان این اتفاقات در حال وقوع است، اظهار داشت: در این‌گونه فجایع و جنگ‌ها تنها خداوند است که می‌تواند یاری‌گر و کمک‌رسان انسان‌ها باشد.
آیت‌الله علوی گرگانی در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی انقلاب اسامی و جانفشانی‌های شهدا برای تداوم انقلاب اشاره کرد و افزود: نظام اسلامی زیر سایه الطاف الهی و عنایات امام عصر(عج) به پیروزی رسید.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با وجود ولایت فقیه پیروز شد و با تدبیر ولایت فقیه هم اداره می‌شود، بر همین اساس ما نباید هیچ‌گاه این نعمت الهی را فراموش کنیم، چون حراست و پاسداری از این دستاورد بزرگ وظیفه‌ای همگانی است و همه باید در این راه تلاش کنیم.
استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان این که در زمان رژیم سابق سردمداران کشور گوش به فرمان قدرت‌های بین‌المللی بودند، گفت: امروز استقلال ملت ایران به برکت وجود ولایت‌فقیه تضمین شده و به لطف الهی سایه ولایت کشور را از خطرات مصون داشته است.
وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ یکپارچگی و اتحاد داخلی، ابراز داشت: ما باید دشمن‌شناسی خود را تقویت کنیم، چون این امر یکی از مهم‌ترین راه‌های تداوم انقلاب است.
آیت‌الله علوی گرگانی گفت: دشمنان با ایجاد اختلاف میان قومیت‌ها و نژادهای گوناگون مسلمانان سعی در غلبه بر آنها دارند، بر همین اساس اگر ما اتحاد داخلی را حفظ کنیم بیگانگان هیچ زمان نخواهند توانست به اهداف شوم و پلید خود دست پیدا کنند.
وی ایام‌الله دهه فجر به ویژه یوم‌الله ۲۲ بهمن را فرصت بسیار خوبی برای تقویت اتحاد داخلی عنوان کرد و افزود: با اتحاد بیشتر در این ایام می‌توانیم در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب به سعادت و خوشبختی برسیم.
استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم در پایان اظهار داشت: ایجاد اتحاد بیشتر در کشور تحقق وعده الهی است و همین امر سبب می‌شود خداوند دست یاری بر سر مردم ایران کشیده و آنان را در تمام سختی‌ها و مشکلات یاری کند
https://tabeshekosar.ir/vdci.varct1azqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما