جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 2131
آیت‌الله علوی گرگانی وظیفه رسانه‌ها در ایام انتخابات را سنگین ارزیابی کرد و گفت: حفظ ارزش‌ها و اساس انقلاب اسلامی وظیفه رسانه‌ها است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، امروز در دیدار مدیر مسؤول و اعضای نشریه شما، با بیان این‌که خداوند هیچ مسأله‌ای را در ابهام قرار نداده و برای هر چیزی راه حلی قرار داده است، گفت: در عین حال خداوند تشخیص موضوعات را به خود انسان واگذار کرده است.
وی با اشاره به آیات و روایات، اساس خلقت را بر مبنای امتحان دانست و ابراز کرد: بشر از ابتدا به دو دسته گمراهان و هدایت یافتگان تقسیم شده‌اند و همه باید سعی کنیم در مسیر هدایت یافتگان گام برداریم.
این استاد برجسته درس خارج حوزه بر ضرورت پیروی از ولایت تأکید کرد و افزود: هدایت شدگان، متمسک به ولایت ائمه(ع) هستند و در زمان غیبت نیز از ولایت فقیه و مراجع تقلید تبعیت می‌کنند.
آیت‌لله علوی گرگانی با تأکید بر این‌که انسان همیشه باید در مسیر ولایت قدم بردارد، اظهار داشت: اگر انسان در این مسیر، خود را حفظ کند مورد رضا و توجه امام زمان(عج) قرار خواهد گرفت.
وی وظیفه رسانه‌ها در شرایط فعلی بویژه در ایام انتخابات را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: رسانه‌ها رسالت سنگینی در حفظ ارزش‌ها و اساس انقلاب اسلامی بر عهده دارند و باید به بهترین شکل وظیفه خود را انجام دهند.
گفتنی است، در ابتدای این دیدار اسلامی مدیر مسؤول نشریه شما در سخنانی بهره‌گیری از رهنمودهای مراجع تقلید و علما را برای حرکت رسانه‌ها در مسیر خدمت به نظام و انقلاب لازم خواند و گفت: امروز دشمنان با توجه به نزدیکی انتخابات با جنگ نرم به دنبال فتنه انگیزی هستند و در این میان وظیفه رسانه‌ها بسیار سنگین است
https://tabeshekosar.ir/vdci.parct1azzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما