پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 2 May 2024
سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 2098
آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به نهضت امام خمینی(ره)، گفت: هر چند امام خمینی(ره) در آغاز نهضت ناشناخته بود اما در ادامه این ولایت فقیه بود که سبب شد ایشان به موفقیت برسد و نهضت اسلامی را در جهان پیشرو کند.
ولایت فقیه سبب پیشروی نهضت اسلامی در جهان است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از پرسنل نیروی انتظامی با اشاره به آیات قرآن خدا را بی نیاز از هر موجودی خواند و بر ضرورت شکر نعمت‌‌های الهی تأکید کرد.
وی ادامه داد: انسان باید در هر زمینه‌ای که به او احسان شده جوابگوی آن احسان باشد، همه باید حق نعمت‌های الهی را ادا کنیم تا مورد رحمت الهی قرار گرفته و سعادتمند شویم.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به فراموشی انسان نسبت به نعمت‌های الهی، اظهار کرد: انسان هر چه قدر هم از یاد خدا غافل شود باز هم خداوند او را فراوموش نکرده و بندگان را مورد رحکت خود قرار می‌دهد.
آیت‌الله علوی گرگانی بیان داشت: شکر نعمت‌های الهی سبب افزایش آنها می‌شود و پیامبران و ائمه اطهار(ع) نیز همیشه یادآور نعمت‌های الهی بودند تا با این اقدام خود به مردم درس دهند.  
وی نعمت ولایت و رهبری اسلامی را یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی خواند و گفت: همه باید قدر این نعمت را بدانیم که افتخاری بزرگ برای ما است که زیر سایه ولایت امام عصر(عج) زندگی می‌کنیم.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه بر ضرورت حمایت و پیروی از ولی فقیه تأکید کرد و ابراز داشت: ولی فقیه جانشین امام معصوم(ع) است و همه وظیفه داریم از این مقام الهی تبعیت کنیم.
آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به نهضت امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: هر چند امام خمینی(ره) در آغاز نهضت ناشناخته بود اما در ادامه این ولایت فقیه بود که سبب شد ایشان به موفقیت برسد و نهضت اسلامی را در جهان پیشرو کند
https://tabeshekosar.ir/vdca.onuk49nwa5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما