دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 6 May 2024
چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : 20648
آیت‏ الله علوی گرگانی گفت: دشمن همیشه بیدار است ولی ما در برخی اوقات به خواب فرو می‏رویم، متأسفانه برخی رفتارهای اشتباه و برخی غفلت‏ها سبب نفوذ بد حجابی و بی فرهنگی‏ها در کشور شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اعضای سپاه پاسداران شهرستان بروجرد قبل از ظهر امروز با حضرت آیت‏الله علوی گرگانی از اساتید برجسته درس خارج حوزه علمیه قم دیدار کردند.

در این دیدار حضرت آیت‏الله محمد علی علوی گرگانی با اشاره به آیه‏ای از سوره مبارکه طه گفت: همه پیامبران از سوی خداوند برای هدایت انسان‏ها ارسال شدند تا راه کمال را بر اساس فطرت به مردم نشان دهند.

وی در ادامه افزود: اگر اولیا و انبیا رسالت پیامبران را در ادامه راه رها می‏کردند هیچ اثری از ادیان الهی باقی نمی‏ماند و بشر برای رسیدن به کمال راه هدایت را پیدا نمی‏کرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز با رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید اما اگر راه ایشان از سوی روحانیون، علما، سپاهیان و ارتشیان و دیگر اقشار انقلابی ادامه پیدا نکند بدون تردید در گذشت زمان، اثری از انقلاب باقی نخواهد ماند.

این دانشمند برجسته شیعی تصریح کرد: مسؤولان، فرماندهان و صاحبان نفوذ و قدرت نباید به سبب دست یافتن به قدرت و مسؤلیت مغرور شوند و دیگر مردم را از خود ندانند و باید بدانند که این میز قدرت، ثمره مجاهدت علما و خون شهدا است.

وی با ابراز تأسف از بد حجابی‏ها و نفوذ فرهنگ غربی در کشور تأکید کرد: دشمن همیشه بیدار است ولی ما در برخی اوقات به خواب فرو می‏رویم، متأسفانه برخی رفتارهای اشتباه و برخی غفلت‏ها سبب نفوذ بد حجابی و بی فرهنگی‏ها در کشور شد.

حضرت آیت‏الله علوی گرگانی با اشاره به حمله عربستان به یمن خاطر نشان کرد: عربستان سعودی که خود را به اسرائیل غاصب فروخته است با حمله به یمن وسیله‏ای شد تا مسلمانان مومن را از منافق بشناسند و دانستند چه کشوری دوست و چه کشوری دشمن مسلمانان است
https://tabeshekosar.ir/vdcjome8.uqeyxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما