سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : 2064
آیت الله علوی گرگانی خواستار شد؛

ضرورت حمایت جدی از تبلیغ در عرصه بین الملل

آیت الله علوی گرگانی بر ضرورت حمایت مالی از تبلیغ در عرصه بین الملل تأکید کرد و گفت: مسؤولان برای حل این مشکل از راه های قانونی تلاش کنند تا در این مسأله مهم دچار مشکل نشویم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت ‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پنج شنبه شب در دیدار معاون بین ‌الملل حوزه‌های علمیه، با اشاره به این که رسالت پیامبر اعظم(ص) جهانی است، گفت: همه می توانند از رسالت پیامبر(ص) بهره مند شوند.
وی بر ضرورت آگاهی مبلغان به نیازهای زمان تأکید کرد و ابراز داشت: خوشبختانه در این جهت معاونت بین الملل حوزه اقدامات در خور توجهی را انجام داده است.
این استاد برجسته درس خارج حوزه با اشاره به مشکلات گذشته مبلغان عرصه بین الملل، اظهار کرد: مبلغان برای آموزش زبان های خارجی با مشکلات فراوانی رو به رو می شدند که البته این امور از توطئه های دشمنان بود.
آیت الله علوی گرگانی مردم دنیا را تشنه فراگیری حقایق و علوم الهی خواند و گفت: هر چه ارتباط ما با کشورهای دیگر بیشتر باشد راحت تر می توانیم این حقایق را ترویج دهیم.
وی بیان داشت: امروز معاونت بین الملل می تواند با برنامه ریزی صحیح تبلیغ دین و حقایق را به سراسر دنیا بکشاند و ضعف های گذشته را جبران کند.
این استاد برجسته درس خارج حوزه بر ضرورت حمایت مالی از تبلیغ در عرصه بین الملل تأکید کرد و گفت: کشورهای عربی به ویژه عربستان بخشی از در آمد نفتی خود را به تبلیغ دین اختصاص داده اند؛ اگر می خواهیم در این عرصه به موفقیت برسیم باید هزینه آن را بپردازیم.
آیت الله علوی گرگانی با بیان این که بودجه لازم باید در اختیار تبلیغ دین در عرصه بین الملل قرار گیرد، ابراز کرد: مسؤولان برای حل این مشکل از راه های قانونی تلاش کنند تا در این مسأله مهم دچار مشکل نشویم.
وی تربیت صحیح مبلغان را یکی از عوامل اساسی برای تبلیغ درین در عرصه بین الملل خواند و گفت: مبلغان شایسته می توانند افراد فراوانی را در مسیر صحیح قرار دهند و خود تربیت کننده مبلغان باشند.
https://tabeshekosar.ir/vdcd.90x2yt0zoa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما