سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 1859
آیت‌الله علوی گرگانی مسؤولان را به وحدت و همدلی توصیه کرد و گفت: امروز مسؤولان باید با وحدت و همفکری به دنبال حل مشکلات اقتصادی مردم باشند و از اختلاف بپرهیزند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، امروز در دیدار جمعی از بسیجیان سراسر کشور با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: در طول تاریخ انسان‌ها به دو گروه تقسیم شده‌ و همیشه در حال تقابل با یکدیگر هستند.

وی با بیان این‌که چند دستگی در میان انسان‌ها همیشه وجود داشته است، ابراز کرد: انسان باید همیشه در مسیر صحیح گام برداشته و جزو طرفداران حق باشد.

این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم حرکت در مسیر حق را موجب سعادت انسان در دینا و آخرت خواند و اظهار کرد: برخی در زندگی به دنبال حق می‌روند اما تنها خود را نجات می‌دهند؛ انسان باید افزون بر هدایت خود به فکر راهنمایی و هدایت دیگران نیز باشد.

آیت‌الله علوی گرگانی بر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: کسانی که در زندگی تنها به فکر نجات خود هستند از این فرضه الهی محروم می‌شوند.

وی در ادامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یکی از ثمرات وحدت و همدلی در میان مردم توصیف کرد و ابراز داشت: مردم حتی اگر به سخنان آمران به معروف و ناهیان از منکر گوش ندهند از اجر و پاداش فراوانی نزد خداوند برخوردار می‌شوند.

این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بر ضرورت توجه به قرآن تأکید کرد و بیان داشت: قرآن مجموعه‌ای از فضایل و دستورات دینی را در اختیار انسان قرار داده که توجه به آنها انسان را سعادتمند می‌کند.

آیت‌لله علوی گرگانی مسؤولان را به وحدت و همدلی توصیه کرد و گفت: امروز مسؤولان باید با وحدت و همفکری به دنبال حل مشکلات اقتصادی مردم باشند و از اختلاف بپرهیزند.

این استاد برجسته درس خارج حوزه ادامه داد: دشمنان با وجود مشکلات فراوانی که دارند به دنیال کوچک‌ترین نقطه ضعف در کشور می‌کردند تا آن را بهانه کرده و بر توطئه‌های خود بیفزایند
https://tabeshekosar.ir/vdce.n8zbjh8vo9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما