شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 4 May 2024
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : 18018
قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان بر لزوم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد و گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را عبادت بدانیم.
به گزارش تابش کوثر به نقل از مهر ، آیت‌ الله عبدالله جوادی آملی قبل از ظهر یکشنبه در درس تفسیر قرآن کریم که در مسجد اعظم قم برگزار شد، بر ضرورت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: امنیت کشور و نظام به دست خداست ولی وظیفه ما نیز حمایت از آرمان‌های کشور است.

وی ادامه داد: درست است که خدا به حمایت ما محتاج نیست ولی ما وظیفه داریم تا با راهپیمایی ۲۲ بهمن به امام و شهدا احترام بگذاریم و از رهبری حمایت کنیم.

استاد برجسته حوزه افزود: حضور در راهپیمایی عرض ادب به دین و عبادت است و باید با وضو راهپیمایی کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با همین شعار‌ها پیروز شد، اضافه کرد: این کشور با همین شعار‌ها نیز در مقابل استکبار ایستاده و تا ظهور باقی خواهد ماند.

آیت‌الله جوادی آملی با اشاره به اظهارات مقامات آمریکا که همه گزینه‌ها روی میز است، تأکید کرد: خداوند تاکید کرده که شما به وظیفه خودتان عمل کنید من بساط مستکبران را به هم می‌ریزم.

آیت الله جوادی آملی اضافه کرد: راهپیمایی را به عنوان عبادت بدانیم و شهدا و امام را مدنظر قرار دهیم و اگرچه مشکلاتی هست ولی نباید این مشکلات مانع حضور ما باشد.
https://tabeshekosar.ir/vdch6vnz.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما