سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : 1797
یت‌الله علوی گرگانی با انتقاد از عملکرد فتنه‌گران در عاشورای حسینی و فتنه ۸۸، گفت: مردم این عمل زشت فتنه‌گران را برنتابیده و در حرکتی خودجوش حماسه ۹ دی را به وجود آوردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز پنجم دیماه، در دیدار جمعی از پرسنل سپاه ولی امر و حفاظت هواپیمایی، بر ضرورت ارتباط عمیق معنوی با سخنان خداوند و ائمه معصومان(ع) تأکید کرد و این امر را سبب رسیدن به معنویت دانست.
وی مواعظ و پندهای قرآن را برای اهل معرفت مؤثر خواند و ابراز کرد: در مقابل کسانی هستند که با چندین بار خواندن آیات قرآن نه تنها پندی نگرفته بلکه تأثیری نیز از آیات نمی‌گیرند.
آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که برگزاری دوره‌های بصیرت برای نیروهای نظامی کشور امری ضروری است، اظهار کرد: اگر این دوره‌ها با نیت تقویت اعتقادات و بینش افراد باشد قطعا مؤثر خواهد بود.
این استاد برجسته حوزه علمیه گناه را مانع درک حقیقت خواند و گفت: کسانی که گناه می‌کنند اگر به معنای حقیقی توبه کنند گامی مؤثر در جهت برداشتن این حجاب برداشته‌اند.
وی همچنین ادامه داد: در آموزه‌های دینی تأکید فراوانی بر ترک گناه شده است و انبیا و اولیای الهی برای نجات انسان از جهل و دروی آنها از گناه آمده‌اند.
این استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به آیات قرآنی، خداوند و رسول را ناظر بر اعمال مردم خواند و ابراز کرد: از این رو بندگان باید مراقب اعمال و رفتار خود باشند و وظایفی که دین بر عهده آنها گذاشته است به درستی انجام دهند.
آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به عملکرد فتنه‌گران در عاشورای حسینی و فتنه ۸۸ گفت: مردم این عمل زشت فتنه‌گران را برنتابیده و در حرکتی خودجوش حماسه ۹ دی را به وجود آوردند.
https://tabeshekosar.ir/vdcf.1dyiw6deegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما