سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : 1701
حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به وجود برخی مشکلات در کشور، تاکید کردند: متاسفانه کار و عملکرد برخی مسئولان امام زمانی نیست و هنوز نتوانسته ایم آنچه را که مدنظر امام زمان (عج) است، آماده کنیم.
به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم له، ظهر امروز ۲۷ آذرماه در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با بیان این که قرآن همه ملت ها را هدایت می کند، اظهارداشتند: توسل به قرآن بهترین وسیله ای است که انسان می تواند به وسیله آن سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کند.

ایشان ادامه دادند: انسان باید در مقابل کاری که انجام می دهد انتظار پاداش و اجر داشته باشد، اما متاسفانه برخی بدون این که کاری برای خدا انجام دهند، انتظار مزد دارند.

معظم له با بیان این که مسئولین نظام باید هدف خدایی داشته باشند، تاکید کردند: خدمت در نظام باید دارای هدف خدایی باشد؛ حفظ و صیانت از دین، نظام و مرز های جغرافیایی و ارزش های انقلاب باید با نیت خدایی انجام شود.

ایشان یادآور شدند: اگر کار در نظام جمهوری اسلامی برای خدا و با هدف خدایی باشد، حقوق و مزدی که دست اندرکاران دریافت می کنند، مشروع و حلال است و در نزد خدای متعال نیز اجر و پاداش دریافت می کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که شرایط کنونی، شرایط حساسی برای ملت و مسئولین است، گفتند: در شرایط حاضرکه از نعمت جمهوری اسلامی برخورداریم، باید هوشیار باشیم تا مبادا دشمنان و خائنان دست تعدی به این مملکت را داشته باشند .

ایشان با اشاره به وجود برخی مشکلات در کشور، تاکید کردند: متاسفانه کار و عملکرد برخی مسئولان امام زمانی نیست و هنوز نتوانسته ایم آنچه که مدنظر امام زمان (عج) است را آماده کنیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کردند: همه مسئولین باید کار را برای خدا و پیروی از ولایت انجام دهند و قدر نعمت ولایت را بدانند؛ چرا که اگر ولایت نبود، سرنوشت نظام و انقلاب نا معلوم بود.

معظم له تاکید کردند: همان طوری که امام راحل فرمودند "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به کشور و مملکت نرسد" همه باید مطیع محض ولایت فقیه و از رهنمودهای مراجع عظام پیروی کنند.

ایشان افزودند: همه مسئولین باید با درک موقعیت حساس، اختلافات را کنار بگذارند و در کنار یکدیگر در راستای اهداف عالی نظام قدم بردارند.

معظم له ادامه دادند: کسانی که به وعده وعید های آمریکایی گوش می دهند، باید از وضعیت سوریه و کشت و کشتار مردم این درس بگیرند؛ بنابراین همه باید با اتحاد و برادری برای پیشبرد اهداف نظام تلاش کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در ادامه با اشاره به روایتی از امیرامومنین علی (ع) گفتند: خدای متعال سه گروه شامل افرادی که آق والدین می شوند، بندگانی که از بندگی خدا فرار می کنند و کسانی که مزد کار را پرداخت نمی کنند را مورد و لعن و نفرین قرارداده است .

معظم له با بیان اینکه نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت علی (ع) پدر امت به شمار می روند، افزودند: کسانی که از پیامبر و علی (ع) اطاعت نکرده و مورد آق آنها قرار گیرند، مورد لعن خدا واقع می شود.

ایشان با اشاره به حدیث "من کنت مولا و فهذا علی مولا" گفتند : نبی مکرم اسلام(ص) و علی(ع) مولای امت هستند کسانی که از مولای خود فرار کنند، مورد نفرین و لعنت پروردگار واقع می شوند .

حضرت آیت الله علوی گرگانی ادامه دادند: پیامبر اسلام(ص) مودت و دوستی اهل بیت(ع) را مزد رسالت خود و زحمات حضرت علی (ع) قرار داده اند؛ اما متاسفانه حق آنها را ضایع کردند و خدا کسانی را که مزد رسالت پیامبر و خدمات و تلاش های حضرت علی (ع) در راه اسلام و قرآن را ندادند، مورد لعن قرار می دهد
https://tabeshekosar.ir/vdca.wn6k49n065k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما