سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 7 May 2024
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 15859
به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت‌الله محمدعلی گرامی قمی روز چهارشنبه در دیدار مشاور وزیر کشور در امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات اظهار کرد: انتخاب مشاور امور روحانیت برای وزارت کشور منشا خیر و برکت است و امیدواریم همه وزیران کابینه نسبت به انتخاب مشاور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه اقدام کنند.

وی نظارت بر فعالیت مشاوران امور روحانیت استانداران کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: ارتباط با مراجع تقلید، بزرگان حوزوی در استان‌ها و شهرها، ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها کار مهمی است که امیدواریم بر آن اهتمام داشته باشید.

استاد حوزه علمیه قم با تحسین عملکرد رئیس جمهور و وزیر کشور اظهار کرد: آقای روحانی فردی بااستعداد و خوش فکر است که ما از گذشته، از وضع ایشان اطلاع داریم و امیدواریم کارهای مسئولان به نتایج خوبی دست یابد.

آیت‌الله گرامی با اشاره به حساسیت‌های جامعه جهانی و کشورمان، توصیه کرد که در مسائل مربوط به شیعه و سنی، رفع اختلافات و تقویت وحدت اسلامی مورد توجه باشد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام داود نمازی گزارشی از فعالیت‌های دفتر مشاورت وزیر کشور در امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات ارائه کرد.

وی برقراری تعامل دوسویه بین روحانیت و وزارت کشور را هدف اصلی راه اندازی این دفتر در قم ذکر کرد و گفت: تاکنون جلسات مختلفی در برخی استان‌ها برای دریافت پیشنهادات و دغدغه‌های بزرگان حوزه و ائمه جمعه و جماعات برگزار شده که نتایج خوبی هم در پی داشته است.

حجت‌الاسلام نمازی از دیدار مشاوران امور روحانیت استانداران کشور با مراجع تقلید در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
https://tabeshekosar.ir/vdchw6nz.23nmmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما