شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 4 May 2024
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : 15660
حضرت آیت‏الله نوری همدانی جریان های تکفیری همچون داعش را ابزار استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: مستکبران جهان با ایجاد و حفظ گروهک‏های تروریستی مانند داعش به دنبال از بین بردن این شاخص انقلاب و اختلاف افکنی بین مسلمانان هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همه مردم از خدمات بسیج باید حمایت و تشکر کنند و بدانند فعالیت‏های بسیج پر برکت و مخلصانه بوده است.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به آیات قرآن افزود: از وظایف بسیار مهم ما نگهداری انقلاب اسلامی با شاخص‏ها و امتیازاتش هست که برای رسیدن به این هدف مقاومت در برابر مخالفان و مشکلات از مهم‏ترین کارها است که بسیج در صدر این فعالیت‏ها است.

وی به بیان شاخص‏های انقلاب پرداخت و ابراز داشت: اسلامی بودن و پیش‏بینی مقام ولایت فقیه در قانون اساسی، از مهم‏ترین شاخصه‏های انقلاب اسلامی است و باید بدانیم که ولی فقیه همان جایگاه انبیا را نسبت به حکومت و سرپرستی مردم و مسلمانان دارد.

حضرت آیت‏الله نوری همدانی حمایت انقلاب اسلامی را از مستضعفین جهان از شاخصه‏های انقلاب دانست و تصریح کرد: امروزه همه مستضعفان و محرومان جهان چشم امیدشان به انقلاب اسلامی ایران است که بازوی آن بسیج و بسیجیان هستند.

وی با اشاره به حدیث العلما ورثه الانبیا و تفسیر آن توسط امام خمینی(ره) در کتاب ولایت فقیه گفت: امام خمینی(ره) در تفسیر این روایت می‏فرمایند که خداوند حکومت و سرپرستی مردم جهان را به انبیا سپرد و بعد آن را به ائمه معصومین(ع) انتقال داد و در زمان غیبت کبری نیز حکومت جهان در اختیار علما است که شاخص آنها در هر زمان ولی فقیه زمان خواهد بود.

حضرت آیت‏الله نوری همدانی داعش را ابزار استکبار جهانی توصیف کرد و افزود: از شاخصه‏های انقلاب اسلامی و بسیج استکبار ستیزی است و مستکبران جهان با ایجاد و حفظ گروهک‏های تروریستی مانند داعش به دنبال از بین بردن این شاخص انقلاب و اختلاف افکنی بین مسلمانان هستند تا با به دست آوردن فرصت به باز سازی اسرائیل بپردازند.

این مرجع تقلید در پایان رهبر معظم انقلاب را فردی مدبر، شجاع و متفکر خواند و گفت: رهبر معظم انقلاب این نظام را تا امروز به بهترین نحو ممکن هدایت کرده و بسیج که نقش بیمه کننده انقلاب را بازی می‏کند باید با پبروی از رهنمود‏های ایشان در مقاومت و پیشبرد انقلاب بکوشد
https://tabeshekosar.ir/vdchv-nz.23nm-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما