سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : 1538
حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی با انتقاد از وضعیت شیعیان اندونزی، گفتند: وضعیت شیعیان در کشور اندونزی بسیار وخیم گزارش می شود.
به گزارش خبرگزاری حوزه؛ استاد دروس خارج حوزه علمیه قم، امروز ۱۴ آذر ماه در دیدار جمعی از فرماندهان حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشتند: نبی مکرم اسلام(ص) الگوی راستین انسان های آگاه و روشن ضمیرهستند که با گفتار و رفتار و عمل خود مردم را بسوی خدای متعال و دین داری دعوت می کنند .

ایشان با بیان این که برخی ها خوب حرف می زنند، ولی عمل نمی کنند، گفتند: برخی ها حرف های خوب می زنند، ولی وقتی به عملشان نگاه می کنید، عمل خوبی از آن ها دیده نمی شود؛ در حالی عمل به گفته ها از تاکیدات ائمه معصومین (ع) است.

معظم له، روحانیون را آمرین به معروف و ناهیان از منکر عنوان کرد و افزودند: حضور روحانیون در شهرها و روستا ها باعث انسجام و آرامش آن مناطق شد ه و الگویی شایسته و سالم برای مردم می باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نشانه های منافقان، تکید کردند: هرکسی که فعل و رفتارش، گفتارش را تکذیب کند، منافق شمرده می شود .

ایشان با بیان این که رسول الله (ص) با عمل مردم را به اسلام دعوت می کردند،گفتند: ،پیامبر اسلام(ص) با رفتار و اعمال خود مردم را به دین اسلام دعوت کردند و نماز و مناسک حج را به صورت عملی به مردم نشان دادند .

معظم له خاطرنشان کرد: همه ما باید با الگو گیری از سیره نبی مکرم اسلام(ص)، ائمه معصومین(ع) و علما و بزرگان، زندگی دین مدارانه ای داشته باشیم .

استاد دروس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که باید در نظام اسلامی، انسان های دیندار الگو باشند، افزودند: از همه انتظار می رود که با عمل به گفتار، رفتار صالح داشته باشیم و همواره با پشتبانی از ولایت فقیه، نگذاریم دشمنان، انقلاب و نظام را تضعیف کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر این که مردم و مسئولان باید با وحدت و همدلی از انقلاب ودستاورد های آن دفاع کنند، تاکید کردند: دشمنان نظام همواره دشمنی خود را با ملت و انقلاب نشان داده اند و از آنجایی که از دین مردم می ترسند در صدد تضعیف اعتقادات هستند .

ایشان تصریح کردند: اگر دشمنان، دین مردم را آنها بگیرند، همه چیز را خواهند گرفت ؛ ولی اگر مردم دین خود را حفظ کنند، هیچ گونه آسیبی نخواهند دید

حضرت آیت الله علوی گرگانی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وضعیت شیعیان اندونزی، گفتند: وضعیت شیعیان در کشور اندونزی بسیار وخیم گزارش می شود، چون حکومت دین داری ندارند .

ایشان خاطرنشان کرد: شیعیان را در ورزشگاه ها به جرم شیعه بودن بازداشت کرده و بدون آب و نان نگه می دارند!
https://tabeshekosar.ir/vdci.pazct1awvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما