سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : 1515
به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم له امروز یکشنبه در دیدار با جمعی از کارکنان نیروی انتظامی با اشاره به جایگاه خدمت در نظام اسلامی خاطرنشان کردند: هر فردی در هر کشوری خدمت می کند، اما خدمت در نظام جمهوری اسلامی خدمت در راه خداست.

ایشان با اشاره به این که در نظام جمهوری اسلامی باید اداره کشور در چارچوب دستورات خدا و پیغمبر(ص) باشد، تصریح کردند: مزدی که خداوند در راه خدمت می دهد، غیر از دریافت حقوق ماهیانه است؛ اجر خدمت به نظام اسلامی اجر بزرگتری دارد.

نظام اسلامی متعلق به امام زمان(عج) است

معظم له با تاکید بر این که باید اهداف خدمت در نظام اسلامی مشخص باشد، خاطرنشان کردند: هدف از خدمت در نظام جمهوری اسلامی حفظ کشوری است که متعلق به امام زمان(عج) است.

ایشان تاکید کردند: کسی که در راه خدمت به خدا انجام وظیفه می کند از جان و مال و ناموسش نیز می گذرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در ادامه ارتباط مردم با روحانیت و رهبری را مورد تاکید قرار دادند و عنوان کردند: دشمنان می گویند ما به این دلیل که تشیع به دلیل تبعیت از رهبری و روحانیت نمی توانیم در آنها نفوذ کنیم، کشورهای همسایه نیز انقلاب کرده اند اما به دلیل نداشتن رهبری سردرگم هستند.

ایشان در پایان خطاب به کارکنان نیروی انتظامی خاطرنشان کردند: با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام در مسیر الهی حرکت کنید و نیت تان در همه خدمت ها خدا باشد.
https://tabeshekosar.ir/vdcd.f0f2yt0kka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما