يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب : 1410
آیت الله علوی گرگانی حضور همیشه بسیج در صحنه را قابل تقدیر و ارزنده دانست و خاطرنشان کرد: همین حضور و هوشیاری بسیجیان، بسیاری از توطئه ها را خنثی و دشمنان را ناامید کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی امروز در دیدار بسیجیان و جمعی از خانواده های شهدای استان در گرگان با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) به فرا رسیدن هفته بسیج اشاره کرد و با بیان این که این نیروی مردمی نقش مهمی در جامعه اسلامی بر عهده دارد، گفت: بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون رگ های خونی در بدن است.


وی با اشاره به این که بسیج همواره نقش بسیار مهمی در حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی ایفا کرده است، افزود: بسیجیان در نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه ساز سلامت و سرزندگی جامعه بوده و هستند.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه سخنان خود با اشاره به بیش از سه دهه تلاش و توطئه افکنی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: این توطئه افکنی ها همچنان ادامه دارد و این مساله، نقش بسیج و بسیجیان را سنگین تر از گذشته می کند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به این که دشمنان همواره به نقش تأثیرگذار بسیج در نظام اذعان کرده اند، بیان داشت: آنها می دانند حضور مقتدرانه بسیج در ایران اسلامی مانع از تحقق اهداف و نقشه های شوم آنها در ضربه زدن به نظام می‌شود.

آیت الله علوی گرگانی حضور همیشگی بسیج در صحنه در نظام مقدس جمهوری اسلامی را قابل تقدیر و ارزنده دانست و خاطرنشان کرد: همین حضور و هوشیاری بسیجیان بسیاری از توطئه ها را خنثی و دشمنان را ناامید کرده است.

وی با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی همواره تلاش می کنند تا روزنه ای برای نفوذ در کشور پیدا کنند، افزود: بسیجیان باید هوشیار باشند تا دشمن هیچ گاه نتواند به جامعه به ویژه زندگی مردم و نسل جوان نفوذ کند.

استاد سطح عالی حوزه با تأکید براین که بصیرت، آگاهی و بیداری همواره باید سه ویژگی مهم بسیج و بسیجی باشد، تأکید کرد: دشمنان از نقش بسیج در عرصه های مختلف هراسان هستند.



آیت الله علوی گرگان تبعیت از رهبری انقلاب اسلامی را یکی از ویژگی های مهم بسیج دانست و تصریح کرد: اگر بسیج همانند گذشته گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند در برابر دشمنان نفوذ ناپذیر خواهند بود.
https://tabeshekosar.ir/vdch.znzt23nkvftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما