شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 4 May 2024
جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب : 12276
به گزارش تابش کوثر ، آیت‌الله العظمي حسین نوری همدانی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگاران اظهار كرد: جمع خروشان و فریادهای پرشور مردم در راهپيمايي امروز ۳ پیام برای استکبار و همراهان آنها دارد.

وي گفت: پيام اول به دنیای استکبار و آمریکا و برخي كشورهاي اسلامي كه همراه آنها هستند است كه بدانند دفاع وقيحانه و نابخردانه اوباما رئيس جمهور آمريكا از رژيم اشغالگر صهيونيستي چهره آنها را براي جهانيان آشكار كرده است.

به گفته اين مرجع تقليد نقشه‌های استکبار جهاني بي‌فايده است، مردم بیدار و آگاه شده‌اند و وقت آن رسيده كه حاميان رژيم صهيونيستي از مسند استکبار پیاده شوند.

آيت‌الله نوري همداني پيام دوم اين راهپيمايي را به مسلمانان و آزادي خواهان جهان نسبت داد كه باید همیشه در صحنه باشند و کالاهای اسرائیلی را تحریم کنند.

وي تصريح كرد: کشورهای اسلامی بايد سفرای خود را از آنجا فرا بخوانند تا این غده سرطانی سقوط کند.

استاد برجسته حوزه تاكيد كرد: همان گونه كه امام خميني(ره) گفتند اسرائيل يك غده سرطاني است و بايد از بين برود و ما از همه كساني كه از مردم مظلوم فلسطين حمايت مي‌كنند تشكر مي‌كنيم.

آیت‌الله نوری همدانی سومين پيام اين راهپيمايي را مربوط به مردم مجاهد و مبارز فلسطین دانست و افزود: به همه مردم مبارز فلسطين درود می‌فرستم و بدانند کارشان جهاد في سبيل الله است و اميدوارم به زودی به نتیجه برسند.

اين مرجع تقليد گفت: مردم فلسطین باید مقاوم باشند و بدانند که ما همیشه در کنار آنها هستیم و هیچ وقت آنها را تنها نمی‌گذاریم و تا رسیدن به هدف نهایی که محو غده سرطاني اسرائيل است، همه مسلمانان در کنار آنها قرار دارند.
منبع : خبرگزاری مهر
https://tabeshekosar.ir/vdch-inz.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما