شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 4 May 2024
سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : 11106
به گزارش تابش کوثر به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید امروز (سه‌شنبه) پس از عیادت از آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی کارنامه درخشانی در انقلاب دارد، او را یک اسوه و راهنما برای انقلابیون خواند و گفت: وی از آغاز انقلاب با امام(ره) همیشه همراه و در صحنه بود و با قلم و بیانش در راه پیشرفت انقلاب گام برمی‌داشت.

وی خاطرنشان کرد: بنده با آیت‌الله مهدوی‌کنی در زمان رژیم پهلوی چند بار تبعید و زندان رفتیم. در یکی از تبعیدها بنده در سقز و وی در بوکان بود. حقیقتاً ایشان یک شخصیت بسیار بزرگوار، خوش‌سابقه و تأثیرگذار در انقلاب است.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی یک سر مو، تردید و عقب‌ماندگی نسبت به امام(ره) و مقام معظم رهبری نداشت، اظهار داشت: وی منادی و مبلغ بزرگی برای انقلاب است و امیدواریم خداوند متعال به او شفا دهد تا باز در همان مسیری که قدم برمی‌داشت حضور پیدا کند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی در تربیت طلاب تأثیرگذار بود، افزود: ایشان مورد اعتماد امام(ره) بودند به‌طوری که وصیت‌نامه امام خمینی(ره) را از تهران به مشهد بردند تا وصیت‌نامه در بارگاه رضوی(ع) نگهداری شود و امروز هم با مقام معظم رهبری بسیار صمیمی و همفکر هستند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی خاطرات خود را در کتابی منتشر کرده‌اند، افزود: وی در همه عرصه‌های قبل و بعد از انقلاب حضور تأثیرگذاری داشته و امیدواریم خداوند وی را شفا دهد تا ایشان قدم‌هایی را برای پیشرفت کشور در برابر کمین‌های دشمن بردارد.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی لحظه‌ای از ارزش‌ها و اصول عقب‌ماندگی نکرد، گفت: امام(ره) و مقام معظم رهبری همواره به آیت‌الله مهدوی‌کنی اعتماد داشته و دارند.
https://tabeshekosar.ir/vdciqzaz.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما