جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : 11094
به گزارش تابش کوثر حجت الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به تبریز خبر داد و اظهار داشت: این مرجع عالیقدر جهان تشیع پنج شنبه هفته جاری وارد شهر تبریز خواهند شد.


وی با بیان این‌که برنامه‌های مختلفی در زمان حضور حضرت آیت الله نوری پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: دیدار عمومی با مردم تبریز، دیدار با نخبگان حوزوی و دانشگاهی، شرکت در مراسم عمامه‌گذاری طلاب و دیدار با علمای حوزه های علمیه استان از جمله برنامه های این مرجع تقلید در استان است.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی ادامه داد: دیدار با خانواده های شهدا و حضور در جمع نیروهای مسلح مستقر در استان اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج، سفر به یکی از شهرهای استان و سخنرانی در کنگره شیخ سلار دیلمی از دیگر برنامه های حضرت آیت الله نوری همدانی در سفر به استان است.


حجت الاسلام حسینی خواستار حضور پرشور مردم مومن، متدین و ولایت‌مدار استان در دیدار مردمی حضرت آیت الله نوری همدانی شد و افزود: به زودی زمان دقیق برنامه های سفر این مرجع جهان تشیع به استحضار عموم مردم استان خواهد رسید
https://tabeshekosar.ir/vdcee78z.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما