جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : 10620
حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره فعالیت‌های گسترده سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای دشمن علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایران، گفت: باید در این زمینه هوشیار و بیدار باشیم و با ایستادگی و مقاومت این سنگرها را حفظ کنیم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار جمعی از اساتید و مربیان بسیج سراسر کشور با تأکید بر این که جبهه اسلام همواره در جنگ با مستکبران عالم است، اظهار داشت: گاهی این مبارزه به صورت نظامی و گاهی نیز در میدان جنگ نرم است.

وی با بیان این که در حال حاضر هزاران سایت‌ و شبکه‌ ماهواره‌ای علیه ما تبلیغات می کنند، گفت: امروز جنگ نرم شدیدی از سوی آمریکا، صهیونیست و ایادی آنها علیه ما برقرار است، باید در برابر اینها هوشیار و بیدار باشیم و با مقاومت و ایستادگی سنگر خود را حفظ کنیم؛ در جنگ فضای مجازی باید قدرت خود را تقویت کنیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم هوشیاری، شناخت و عمل به وظیفه را یک تکلیف عمومی دانست و خاطرنشان کرد: کسی که ساکت و بی تفاوت باشد نمی تواند به وظیفه خود عمل کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی مفاد خطبه ۳۳ نهج البلاغه را مناسب و مطابق با شرایط زمان حال دانست و در توضیح آن بیان داشت: حضرت خطاب به فرماندار مکه می فرماید در پُست و سنگر خودت مقاوم،‌ عاقبت اندیش، عاقل، محکم، خیرخواه اسلام، تابع قانون و فرمان بردار ولایت باش تا بتوانی سنگر خود را حفظ کنی.

وی افزود: حضرت می فرماید بپرهیز از این که کاری کنی و بعد عذرخواهی کنی؛ برخی به نحوی کار می کنند که دچار لغزش می شوند و بعد عذرخواهی می کنند، این شایسته‌ نیست و بدتر از آن کسانی هستند که وقتی مرتکب اشتباه می شوند عذرخواهی هم نمی کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: این دستور اسلام و توصیه حضرت علی(ع) به مسؤولان است که در هنگام نعمت مشغول خوش گذرانی نباشید، در برخوردها سستی نکنید و همواره محکم و مقاوم باشید
https://tabeshekosar.ir/vdciuqaz.t1aur2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما