جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : 10308
آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی:

شیعه‌کشی پروژه جدید دشمنان شیعیان است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با مدیران و معاونان دفتر تبلیغات اسلامی قم با اشاره به نیاز جامعه برای تبلیغ دین اظهار کرد: یکی از افتخارات جامعه حضور طلاب و اعزام آنان برای تبلیغ دین است زیرا که یکی از نیازهای مهم کشور در حال حاضر تبلیغ دین است.

آیت الله نوری همدانی افزود: امروز روز میلاد امام جواد (ع) است که می‌توان با الگو برداری از زندگی این امام بزرگوار شاهد ثمرات مثبت آن در زندگی بود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه طلاب نخست آموزش می‌بینند و سپس در جامعه مشغول جهاد می‌شوند عنوان کرد: مردم با بینش و تفکری خاص به روحانیون و طلاب می‌نگرند و به نوعی طلاب را پناهگاه خود می‌دانند و از همین رو طلاب باید با مردم برخورد مناسب داشته باشند و در این راه با آنان با تواضع رفتار کنند.

مرجع تقلید جهان تشیع خاطر نشان کرد: طلاب در مرحله نخست وظیفه ارشاد و ترویج دین را در جامعه دارند زیرا که مردم در تمامی لحظات برای حل مشکلات خود به روحانیون و طلاب مراجعه می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه طلاب باید با ادبیات مناسبی با مردم صحبت کنند عنوان کرد: طرز ارتباط گرفتن صحیح طلاب با مردم یکی از آموزش‌های است که طلابی که در امر تبلیغ دین فعالیت می‌کنند باید آن را فرا گیرند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: امام خمینی (ره) با شیوه صحیح تبلیغ مردم را در همه جهان شیفته اسلام کردند و این در حالی است که مردم در روزهای نخست به انقلاب نگاه ویژه‌ای نداشتند اما پس از سخنان امام خمینی (ره) شیفته اسلام شدند.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران سعی دارد تا تمامی مستضعفین جهان را در زیر پرچم خود قرار داد و به نوعی مساوات را در جامعه رواج دهد.

مرجع تقلید جهان تشیع با اشاره به ثمرات انقلاب عنوان کرد: نخستین و مهم‌ترین ثمره انقلاب سرنگونی حکومت دو هزار و ۵۰۰ ساله رژیم شاهنشاهی بود که در این راه جوانان بسیاری به مقام شهادت دست یافته‌اند تا مردم امروز زیر سلطه شاه و امریکا قرار نگیرند.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: مردم می‌توانند با استفاده از وصیت نامه‌ها و کتاب‌های که پس از انقلاب به چاپ رسید از اتفاقاتی که در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس رخ داد آشنا شوند و در این میان شهدا معتقد بودند که با خون خود درس‌های بزرگی چون آزادگی را به مردم دادند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: طلاب باید از فرصتی که به وسیله تبلیغات دین برایشان مهیا شده است بهره‌مند و از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشند زیرا که به وسیله تبلیغ دین اسلام ناب مردم را با تمامی ابعاد آن آشنا می‌کنید و در این راستا شاهد نزول برکات در زندگی خود و جامعه می‌شوند.

مرجع تقلید جهان تشیع خاطر نشان کرد: طلاب و روحانیون وظیفه خدمت رسانی به مردم و آشنا کردن آنان با نقشه‌های شوم دشمنان اسلام را دارند زیرا که دشمنان اسلام سعی در نابودی اسلام دارند و از همین رو دست به اقداماتی همچون شیعه کشی می‌زنند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به تبلیغ دین در ایام اعتکاف عنوان کرد: طلاب و روحانیون در ایام اعتکاف می‌توانند افرادی را که در این مراسم شرکت می‌کنند با اسلام ناب آشنا کنند.
https://tabeshekosar.ir/vdcbwfb8.rhbggpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما