هوندا برای نمایشگاه الکترونیکی مصرفکنندگان از یک "اکوسیستم متحرک اشتراکی" استفاده کرده است.
این کمپانی اعلام کرده که مدل مفهومی به صورت خودکار و با یک هوش مصنوعی ارائه میشود. هوش مصنوعی در این اتومبیل موتور احساسات نامیده میشود و فرصتهای جدیدی را برای تعامل انسان با اتومبیل فراهم میآورد. ممکن این سامانه شما را به یاد فیلمهای علمی- تخیلی مانند ترمیناتور بیندازد.
موتور احساسات در این اتومبیل تنظیمکننده توسعه و روزآمد شدن فناوریهاست. هوندا قصد دارد با ارتقاء ویژگیهای حدواسط و تعاملی در نمایشگاه الکترونیکی مصرفکنندگان نشان دهد که فناوری چگونه زندگی جادهای و خیابانی مردم را متحول خواهد کرد. این تغییرات شامل کاهش بار ترافیکی و ایجاد حالات جدید در سامانههای ارتباطی آینده میشود. این ویژگیها زندگی بهتری را برای مردم رقم میزند. این خودروسازی در ارتباط با برندهای تجاری و استارتآپها در بهتر شدن این پروژه همکاری میکند.