Share/Save/Bookmark
توصيه مطلب
۰
 
روابط عمومی مدون یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۸
مدیرکل امور مالیاتی گیلان روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده را یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار دانست و گفت: بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.
به گزارش تابش کوثر، جواد انوری با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی به همه فعالان این عرصه، روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده را یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار دانست و اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد.
مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان افزود: توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
وی با بیان اینکه امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.
این مقام مسئول با بیان اینکه کارشناسان روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان همواره پشتیبان و پشتوانه ای در جهت اطلاع رسانی بهنگام و درست، فرهنگ‏ سازی، تبلیغ و ترغیب، برقراری تعامل و ارتباط با مجموعه مخاطبان نظام مالیاتی هستند، گفت: روابط عمومی این اداره کل در راستای تبیین و تشریح سیاست‏ های سازمان که جملگی در جهت اعتمادآفرینی و مشارکت جویی هر چه بیشتر مودیان انجام می گیرد، نقش آفرین و اثرآفرین است.
منبع: ایسنا
ت/۴۴۴
کد مطلب: 51959
 


 
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳
۱۸ رمضان ۱۴۴۵
28 March 2024