Share/Save/Bookmark
۱۶
توصيه مطلب
۳
 
هدیه روز دختر به یک بانوی نیازمند
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۴
امام کاظم - علیه السّلام - فرمودند: همانا مُهر قبول اعمال شما، برآوردن نیازهای برادرانتان و نیکی کردن به آنان در حد توانتان است و الا (اگر چنین نکنید)، هیچ عملی از شما پذیرفته نمی شود(1)

به گزارش تابش کوثر موعد عروسی یک بانوی یتیم در خانواده ای نیازمند فرا رسیده است در حالی که بخش عمده جهیزیه وی آماده نشده است . موسسه خیریه هلال فیروزه کرامت(2) که در حال تهیه جهیزیه این بانوی گرامی  است از همه برادران و خواهران نیکوکار برای مشارکت در این عمل خداپسندانه دعوت می کند . خیرین محترم می توانند کمک های مورد نظرشان را به شماره حساب 0109815098009 و شماره کارت 6037991899511020 نزد بانک ملی واریز نمایند

گفتنی است که درصورت عبور کمکها ازسقف مورد نیاز ، صرف در امور خیر دیگری چون هزینه های مسکن، درمان، تحصیل، خوراک و پوشاک خانواده های نیازمند تحت پوشش این موسسه  استفاده خواهد شد

1)قال الامام الکاظم - علیه السّلام - : اِنَّ خَواتیمَ أعمالِکُم قَضاءُ حَوائجِ إخوانِکُم والإحسانِ إلیهِمْ ما قَدَرْتُم و الاّ لَمْ یُقْبَلْ مِنْکُم عَمَلٌ.  «بحار الانوار، ج ۷۵، ص ۳۷۹»

2)موسسه خیریه هلال فیروزه کرامت واقع در خیابان پیروزی خیابان نبرد شمالی پایین تر از چهار راه فرزانه کوچه احتشامی فر پلاک 172  پذیرای خیرین محترم می باشد . این موسسه در سال ۱۳۹۲ با شماره ثبت ۳۴۲۸۷ و شماره مجوز ۱۳۸۷/۱/ ۵۱۶ تاسیس شده است .برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02133074345 تماس حاصل نمایند
کد مطلب: 24929
 


 
علی ریحانی
۱۳۹۴-۰۵-۲۵ ۲۰:۰۲:۲۱
سلام در این روزگار که جامعه به سمت فراهم کردن تجملات میرود و دغدغه عده ای پول روی پول گذاشتن شده واقعا جای تقدیر و تحسین هست که عده ای دیگر در تلاش برای فراهم نمودن حداقل شرایط زندگی روزمره برای خانواده های بی بضاعت هستند
خدا قوت (1052)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۵ ۲۱:۳۵:۱۸
در گذشته ب این موسسات خیریه شک داشتم و میگفتم کار خیر نیازی ب موسسه و اینا نداره و همیشه میگفتم لابد ی ریگی توی کفش مسوولان این موسسات هست و معتقد بودم اینا ب نام عمل خیر پول مردم رو ب جیب خودشون میزنند اما بعد از مدتی خودم رو سرزنش کردم و گفتم بدبین و منفی باف هستی تا اینکه بعدها در اخبار اینترنت خواندم که بعضی موسسات خیریه که حتی میرفتند در مساجد و حوزه های علمیه تبلیغ هم میکردند مشخص شد حدود دو میلیارد تومن از پول مردم رو ب جیب خودشون زدند و دادگاه هم پلمپشون کرده لذا مشخص شد منفی باف نبودم بلکه واقع گرا بودم.چون معنی نداره گربه برا رضای خدا موش بگیره. اگر کسی میخواد کمک کنه ب فقیر معنی نداره موسسه بزنهخ و شماره حساب بده ب مردم.اروپا یا امریکای مسیحی که نیست ایران اسلامی هست. اینا اگه راست میگن برن ب فقیر کمک کنند و موسسه هم نزنند و شماره حساب هم ندهند. اخیرا شنیدم بازیگر یا خواننده معروفی اونم شماره حساب داده در ی شبکه اجتماعی جهت کمک ب فقیران. معتقدم جهت دزدین مال مردم هست.لذا از تابش کوثر که مذهبی هم هست میخوام از تبلیغ این دزدان خوش خط و خال پرهیز کنه. با تشکر (1053)
 
موسسه خیریه هلال فیروزه کرامت
۱۳۹۴-۰۵-۲۶ ۰۱:۰۷:۲۸
سلام. متن شما رو خواندم. از اینکه به اطراف خود توجه میکنید و نگاهی نقادانه دارید به شما تبریک میگویم. در جامعه همه نوع انسانی پیدا میشود. خوب و بد. سازمانها و نهادها هم اینگونه اند. متاسفانه کار پلید غیر از اثرات سوء مستقیم موجب سلب اعتماد افراد جامعه میشود. و شاید اثر دوم مخرب از اولی هم باشد.
اما درست آنست که انسان در اجتماع همه را به یک چوب نداند. همانطور که درست نیست انسان ساده لوح بوده و همه را صاف و ساده بداند؛ درست نیست با برخورد با افراد ناپاک ناامید شده و همه را ناپاک بداند. هر دو مورد ضعف دید اجتماعی است. به طور نمونه شاید برخی از مردان جامعه ما نگاه ناپاک داشته باشند ولی این دلیل نمیشود خیل عظیم مردان غیور ایرانی را هرزه بدانیم.
در موسسه خیریه کرامت همه چیز شفاف است. هم درآمدها و هم مخارج و هر کسی که بخواهد از جمله خود شما به راحتی میتوانید از ریز آنها با خبر شوید.
تنها توصیه بنده به شما آنست که اگر در راه خیر کمکی نمیکنند حداقل با یک سوءظن بی اساس جلوی خیرات دیگران را نگیرید که اگر نظر شما اشتباه باشد سخت قافیه را باخته اید و ممکن است کاری کنید یا حرفی بزنید که جبران ناپذیر باشد. (1062)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۶ ۱۰:۰۱:۵۹
با سلام ب تابش کوثر.اینکه این موسسه ب نظر مستدل نتوانست پاسخ بگوید و فرافکنی کرد میرساند نظر درستی ارایه کردم.من نیز معتقدم در جامعه ما همه نوع افرادی وجود دارد.بله مردانی که ب نامحرم نگاه میکنند دلیل بر این نمیشود که همه مردان چشم چران هستند و منم در اظهار نظرم چنین چیزی نگفتم تا شما چنین پاسخ بدهید لذا این کار شما نوعی مغالطه وفرافکنی هست.در بحث پول و مادیات خیلی ها اسیر شیطان میشوند با بحث چشم چرانی خیلی فرق دارد.منی که شماره حساب دادم و از سراسر کشور پهناور ایران پول واریز میشه و معلوم نیست چه کسانی پول دادند ایا نمیشه راحت و بدون دغدغه باز شدن مچ سوء استفاده کنم؟؟؟؟اقایانی که چنین ادعایی دارند لابد نماز شبشان ترک نمیشود و تقوای فوق العاده ای دارند. اگر واقعا چنین ادعایی دارید بنده حقیر حاضرم در درس اخلاق شما شرکت کنم.نشانه تقوای زیاد شما هم اینه درب موسسه رو تخته کنید و ب جاش جلسات اخلاق بگذارید و جوش کمک ب فقرا را هم نزنید چون این قدر موسسه خیریه در این کشور داریم که فوری پولی که بنا بود ب حساب شما بیاد میره ب حساب اونا و از طرفی هم شما نمیتونید بگید اونا دزد هستند چون خودتان در جوابیه گفتید عده کمی دزد هستند نه همه. اینکه ب من گفتید اگر کمک نمیکنید در راه خیر حداقل سوء ظن بی جا ایجاد نکنید یک مغالطه خنده دار هست.زیرا اولا ایجاد سوء ظن نیست بلکه واقعیتی هست که خودتان هم در متن اشاره کوچیکی داشتید ثانیا از کجا میگید منو و امثال من در راه خیر کمک نمیکنیم؟؟آیا علم غیب دارید؟؟؟؟ چرا ادم چنین حرف مضحکی بزنه؟؟ایا فرد مدعی علم غیب صلاحیت داشتن موسسه خیریه رو داره؟؟؟ ایا میتونه پول مردم رو ب جیب نزنه؟؟؟؟پیامبر هم مدعی علم غیب نبود قران ب پیامبر فرمود قل لا اعلم الغیب (بله خداوند میتواند علم غیب را پیامبران و اولیا بدهد اما خودشان مستقلا علم غیب ندارند بلکه علم غیبشان از سوی خداوند به انان اعطا شد)معتقدم مدعیان علم غیب سخت قافیه را باخته اند.بلی منو و امثال من ب موسسات کذایی کمک نمیکنیم اما این دلیل نمیشه شما بگید ما در راه خیر کمک نمیکنیم.مگه راه خیر در این در موسسات مشکوک خلاصه میشه؟چرا شعور مخاطبین را دست کم میگیرید و سبب میبشید همون ی عده که ب موسسه شما کمک میکنن هم آب برند؟؟؟در پایان نوشتید که من ممکن هست کاری کنم یا حرفی بزنم که جبران ناپذیر باشد جهت اطلاع شما باید بگم من موسسه ندارم و شماره حساب هم ندادم ب مردم که سبب وحشتم بشه و شب ها همش شیطان بیاد توی رگ و پوستم و بگه از پول ها بردار و ماشین لوکس بخر و... یا شیطان هی وسوسه کنه منو بگه حق توست تو در راه خیر قدم برداشتی پس بردار از پول ها و...لذا شما نگران من نباشید (1066)
 
موسسه خیریه هلال فیروزه کرامت
۱۳۹۴-۰۵-۲۶ ۱۱:۲۰:۴۹
اول: بنده به شما سلام کردم ولی شما تنها به تابش کوثر.
دوم: اینکه بیان حقیر مستدل بوده یا خیر، چیزی است که باید خوانندگان تشخیص دهند.
سوم: اتفاقا کار شما عینا مصداق همه را به یک چوب راندن بود. دقیقا در شهری چند گران فروش ببینیم و همه اهالی را متهم به مال دوستی کنیم.
چهارم: قبول دارم که ابزارهای شیطان برای انحراف در مورد هر فردی چیزی است. اما چه کسی گفته ابزار مال از ابزار امور جنسی قوی تر است؟ هر فردی با فرد دیگر متفاوته. افرادی داریم که در برابر وسوسه های لذت‌های جنسی مقاومت میکنند ولی در برابر مال ضعیف هستند و بالعکس.
شیطان برای هر فردی دام خود را پهن میکند. لذا حتی یوسف نبی علیه السلام نیز می گوید و ما ابرئ نفسی ان النفس لاماره بالسوء. برای نفس آدمی کفشهای مختلفی است که قوت و ضعف هر یک در انسانها متفاوت است.
پنجم: حساب موسسه ما به نام فرد نیست و حسابی حقوقی است. درضمن هرگونه برداشت نیز با مصوبه هیئت مدیره و زیر نظر امور مالی و با چکی با دو امضاء و مهر موسسه امکان پذیره.
درب موسسه ما هر روز باز است و امور مالی کاملا شفافی داریم.
ششم: منظور بنده از عدم انجام کار خیر توسط شما هم کاملا روشن بود. یعنی واریز وجوه به موسسات خیریه ای مثل ما.
وگرنه اینکه شما و یا هر فرد دیگری شخصا اقدامات خداپسندانه انجام میدهد ماجور است و نزد پروردگار معلوم. اما شرکت نکردن در اعمال خیر از طریق امناء مردم و در قالب نهادهای اجتماعی راهی است که شما آن را انجام نمیدهند و حتی آن را به دلیل سوء ظن باطل میدانید.
لذا توصیه نمودم که خودتان که شریک در خیر نیستند راهش را نبندید.
هفتم: برادر عزیز گاهی ما در قضاوتهایمان اشتباه میکنیم. ببین خود شما چقدر از قضاوت بنده ناراحت شدید. در حالی اولا بنده منظور خود را بیان کردم و لذا قضاوت نکردم و بیان حال صحبتهای خود شما بود. ثانیا شما تنها یک فرد بودید. و ما یک مجموعه با تعداد زیادی خانواده نیازمند که چشم امید به این حقیر و دوستانم بسته اند.
حال آیا در قضاوتهای ما درصدی هر چند اندک احتمال خطا وجود ندارد؟
اگر سرسوزنی اشتباه کرده باشید و ما آنی نباشیم که شما میگویید چگونه پاسخگوی خدا خواهید بود؟
چگونه پاسخگوی خللی که به خدمت رسانی به چند خانواده صورت میگیرد.
چگونه اینقدر با جزم و قطعیت درباره ما قضاوت میکنید؟
اگر میگفتید برخی موسسات مشکل دارند و امیدوارم این خیریه درست باشد. یا من کمک نمیکنم چون اطمینان ندارم، مشکلش کمتر بود.
ولی متاسفانه شما ما را با قطع به عدم سلامت متهم میکنید.

سخن آخر: خداوند متعال در آیات متعددی تبعیت از ظن و گمان را نهی فرموده و دلیل آن را نیز بیان نموده است.
تنها از باب نمونه دو آیه را برای شما و دیگر خوانندگان گرامی به عنوان هدیه بیان میکنم.
1.
وَمَا يَتَّبِعُ أَكْثَرُهُمْ إِلَّا ظَنًّا إِنَّ الظَّنَّ لَا يُغْنِي مِنَ الْحَقِّ شَيْئًا إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ بِمَا يَفْعَلُونَ
 ﻭ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺁﻧﺎﻥ [ ﺩﺭ ﻋﻘﺎﻳﺪ ﻭ ﺁﺭﺍﻳﺸﺎﻥ ] ﺟﺰ ﺍﺯ ﮔﻤﺎﻥ ﻭ ﻇﻦ ﭘﻴﺮﻭﻯ ﻧﻤﻰ  ﻛﻨﻨﺪ ، ﻳﻘﻴﻨﺎ ﮔﻤﺎﻥ ﻭ ﻇﻦ ﺑﻪ ﻫﻴﭽﻮﺟﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺣﻖ ﺑﻰ ﻧﻴﺎﺯ ﻧﻤﻰ  ﻛﻨﺪ ، [ ﻭ ﺟﺎﻯ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﻭ ﺩﺍﻧﺶ ﺭﺍ ﻧﻤﻰ ﮔﻴﺮﺩ ] ﻣﺴﻠﻤﺎ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺁﻧﭽﻪ ﺍﻧﺠﺎم ﻣﻰ  ﺩﻫﻨﺪ ، ﺩﺍﻧﺎﺳﺖ .(سوره یونس آیه 36)

2.
وَمَا لَهُم بِهِ مِنْ عِلْمٍ إِن يَتَّبِعُونَ إِلَّا الظَّنَّ وَإِنَّ الظَّنَّ لَا يُغْنِي مِنَ الْحَقِّ شَيْئًا
 ﻭ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻛﺎﺭ ﻫﻴﭻ ﺁﮔﺎﻫﻰ ﻭ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﻧﻴﺴﺖ . [ ﺁﻧﺎﻥ ]ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﮔﻤﺎﻥ ﭘﻴﺮﻭﻯ ﻣﻰ  ﻛﻨﻨﺪ ، ﻭ ﺑﻰ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﮔﻤﺎﻥ [ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺭﺍ ] ﺑﺮﺍﻯ ﺩﺭﻳﺎﻓﺖ ﺣﻖ ، ﻫﻴﭻ ﺳﻮﺩﻯ ﻧﻤﻰ  ﺩﻫﺪ .(سوره نجم آیه 28) (1068)
 
سعید
Belgium
۱۳۹۴-۰۵-۲۶ ۰۱:۴۱:۱۱
سلام
اینکه هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیرد قرار نیست در همه جا صدق کند

من شما را به رفتارهای خودتون در زندگی شخصی خودتان ارجاع میدم یعنی نشده تا بحال هیچ کاری برای رضای خدا انجام بدید؟

و اینکه قبول در هر صنف افراد سود جو هستند کاملا قابل پذیرش هست ولی درباره اشخاص و یا ....... بدون تحقیق قضاوت کردن انصافا رفتار صحیحی نیست .

من نمیخام از کسی و یا موسسه ای دفاع کنم ولی زود قضاوت کردن اصلا صحیح نیست .

باور کنیم هستند انسانهایی که در این روزگار سخت به فکر هموطنان خودشان هستند

پایدار باشید
یاعلی (1063)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۶ ۱۰:۲۱:۰۲
اینکه فرمودید باور کنیم انسانهایی در این روزگار سخت ب فکر هموطنانشان هستند کاملا مورد قبول من هست لذا حقیر گفتم اقایان برن موسسات رو ببندند و مثل اون انسان ها بدون هیاهو ب فقیران کمک کنند. مشکل این نیست که انسان های شریف در این روزگار سخت نیستند بلکه مشکل اینه ب بهانه کمک به هموطنان دارند موسسه میزنند و خدا میداند چها که نمیکنند.اگه موسسات خودشون رو پاک میدانند ی ریال حقوق واسه خودشون برندارند و فقط و فقط قربه الی الله کار کنند.اگه بگن ما هم مخارج داریم و زندگی و زن و بچه داریم پس دیگه شعار ندن که ما برا رضای خدا کار میکنیم بگن برا تامین مخارجمون کار میکنیم و در کنارش کمک ناچیزی هم میکنیم اونم ب نور چشمی ها و اشنایان و امثال اینا.اگه میگن حقوق ناچیز میگیریم جوابش اینه چ تضمینی هست که کم کم ادم الوده نشه؟؟؟خصوصا مسایل مالی بسیاری از افراد خوب ما را زمین زده و ازشون دزد ساخته.مال و ثروت وپول در این دنیا عاملی بسیار قوی هست که شیطان با ان ادم رو زمین میزنه.ما حرفمون اینه زدن موسسات و تقلید از اروپای مسیحی در این زمینه نمیتونه بدون چشم داشت مالی باشه مگر اینکه طرف از اولیا خدا باشه که در این صورت فردی که از اولیا خدا هست ب تقلیید از امام علی و امام سجاد مخفیانه کمک میکنه مثلا شماره حساب فقرا یا شماره کارتشون رو پیدا میکنه توسط ی گروه جهادی بعد کمک میکنه.اولیا خدا که تقلید از اروپا که نمیکنند که.(حالا دوباره کسی مغاطه نکنه بگه همه چیز اروپا که بد نیست چون منم میگم بله همه چیزشون بد نیست اما خیلی چیزا مثل همین موسسات و ان او جی ها بد هستند و اتفاقا ان جی او ها برای تقویت جریان اومانیسم و ضد دینی هست) (1067)
 
موسسه خیریه هلال فیروزه کرامت
۱۳۹۴-۰۵-۲۶ ۱۶:۱۰:۴۴
چون شما گفتید ما هم مجبوریم جواب دهیم که، اولا تمامی اعضاء هیئت مدیره خیریه کرامت برای خود شغلی دارند و در این به صورت افتخاری مشغول هستند. ثانیا نه تنها هیچ یک از هیئت مدیره موسسه خیریه کرامت ریالی از حساب موسسه دریافت نمیکند بلکه همه موظف شده اند ماهانه مبلغی را به موسسه کمک کنند.
ممکن است بپرسید چرا؟
این مساله هم به این خاطر است که هزینه های جاری موسسه بدون استفاده از کمکهای مردمی و توسط بانی داده شود.
این موضوعی بود که تا کنون در جایی ننوشته بودیم ولی شما موجب شدید آنچه تعهد شخصی بود را برای دیگران بیان داریم. (1071)
 
سعید
۱۳۹۴-۰۵-۲۶ ۱۶:۳۹:۳۱
سلام و عرض ادب دوست بزگوار



مشکل اول مطرح شده از طرف شما که این موسسات چه میکنند :

من موسسات دیگر را که نمیدانم کدام مد نظر شما هستند نمیتوانم قضاوتی در موردشان داشته باشم
ولی این موسسه که خود یکی از حامیان آن هستم هیچ کدام از اعضایشان هیچ چشم داشت مالی نسبت به این درآمد ها نداشته اند و این برای حقیر کاملا اثبات شده است .

و اینکه هر کدام از این اعضا برای خودشان شغلها و درآمدهای مکفی دارند

ضمن اینکه هیچ کدام از افراد تحت پوشش این خیریه از آشنایان و نزدیکان نیستند و عمدتا از مناطق محروم شهر و غالبا انسانهای شریف و با آبرویی هستند که شاید هیچ کسی از اقوام آنها هم ندادند که دچار فقر مالی هستند

با شما موافقم اگر کسی دست درازی به حق الناس داشته باشد به راحتی هم خود را توجیه میکند و هم حق برای خودش قایل میشود

اما بزگوار
در مورد اشاره به نوع کمک و اینکه شماره حساب این خانواده ها را بصورت علنی نمایان کنند چند وجه دارد

یکی اینکه : خیرین در ابتدا شاید کمک داشته باشند ولی بعد از چند صباحی کوتاه از واریز هزینه این خانواده ها سر باز میزنند که حق هم دارند چون کار بصورت کارشناسی و برنامه ریزی پیش نرفته و خود خیرین هم دغدغه های روزانه خودشان را دارند

دوم اینکه :
فقط بحث مالی این خانواده ها مطرح نیست
در بحث فرهنگی پزشکی و آموزشی هم سرویس میگیرن

مطلب خلاصه کنم دوست بزرگوار
خیلی از این عزیزان اینقدر با آبرو هستند که تحت هیچ عنوان راضی به پخش شماره حساب هاشان نیستند و اسناد موجودی که من دیدم گواه بر این مسیله هست که امیدوارم شما هم به دعوت این موسسه لبیک بگید و به صورت سرزده این پرونده ها را مشاهده کنید که البته اینها این حق را برای عموم قائل هستند .

موفق و تندرست باشید
خدا کنه هیچ وقت هیچ کس محتاج نباشه
یاعلی (1074)
 
علي رضايي فر
Belgium
۱۳۹۴-۰۵-۲۷ ۰۲:۲۶:۵۲
سلام به نظر من جمع بستن در اين مورد صحيح نيست با تحقيق خيلي بهتر ميشه نتيجه بگيريم چ بسا شايد بتونيم از خيرين بعضي از اين موسسات باشيم من قائل به تحقيقم بعد نتيجه
موسسه ها اگه بٰعد مالي رو كنار كار فرهنگي آموزشي هم داشته باشن خيلي خوبه (1079)
 
United States
۱۳۹۴-۱۰-۱۰ ۱۵:۳۶:۰۲
منتقد حرفش کلی بود و موسسه خاص یا موسسه هلال فیروزه را اصلا اسم نبرد.بهتر نیست اول متن رو کامل بخونی بعد اظهار نظر کنی؟ (1235)
 
گمنام
۱۳۹۴-۰۵-۲۶ ۱۶:۲۲:۲۷
کج بین اگر راست ببیند جای سوال است (1072)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۷ ۰۱:۲۵:۰۱
سلام ازمسولین موسسه خیریه هلال فیروزه کرامت متشکرم که با صبوری وشفاف جواب دادند خداوند شماراخیردهد (1078)
 
عبد ا...
۱۳۹۴-۰۵-۲۸ ۰۰:۵۴:۳۲
با سلام خدمت همه دوستان به نظر من کسیکه خواب رو میشه بیدارش کرد ولی کسیکه خود شو زده به خواب رو نمیشه بیدارش کرد دوستان این افرادی که اینگونه نظر می دهند ما بهشون میگیم فی قلوبهم مرض چون واقعا خوبی و می بینن ولی همش دم از بدی می زنند این آقایونی که اینجوری صحبت میکنن واقعا گروه هایی که کار خیر برای رضای خدا میکنند رو نمی بینند تازه به نظر من این آقایی که میگه هیچکس برای رضای خدا موش نمیگیره راست میگه چون این دوستانی که در راه خیر کمک میکنند از فردای قبرشون میترسن دارن برای اون حالت که خدا میگه هیچی بدرد نمی خوره مگه عمل صالح ذخیره قبر جمع میکنندحالا شما هم اگر دوست داشتی می تونی موش بگیری اصلا خدا برای همین موضوع هست که میگه صدقه قبل از اینکه به دست نیازمند برسه به دست خود خدا میرسه پس این معامله با خداست نه به بندگان خدا نیتت را درست کن همه چی حل میشه واقع این است برادر ... (1080)
 
United States
۱۳۹۴-۱۰-۱۰ ۱۵:۲۷:۵۲
جناب موسسه کوثر شما چرا کاری میکنید که تابلو باشه؟ اون شخص منتقد با دلیل و مستند حرف زد و دوستان موسسه به جای جواب توهین و فرافکنی و مغالطه کردند.پیام های بعدی هم نشون میده اون افراد از دوستان همون موسسه هستند .دقت کنید ببینید طرف پیام داده شخص منتقد خودش رو بخواب زده و (فی قلبه مرض) شما رو به خدا چرا نشر نمیدید حرف منو؟آیا کسی که مستدل و مستند حرف میزنه در قلبش مرض هست یا افراد فرافکن و اهانت کننده؟؟تو که میگی دیگران خود را به خواب زدند و در قلبشان مرض هست ایا چرا مستند و با استدلال حرف نمیزنی ؟چرا توهین میکنی؟از تابش کوثر انتظار نداشتیم پیامای مغالطه ای و توهین آمیز این افراد رو نشر بدهد کاملا مشخص هست این پیاما از ی جا آب میخوره و اون هم همین موسسه و یا حداقل دوستان و اشنایانشون هست . این شخص میگه فلان افراد برای ذخیره قبرشون کار خیر میکنند سوال من اینه برای ذخیره قبر بهترین کار توهین نکردن به دیگران هست لذا بهتره موسسه رو ببندند و برند کلاسی که یادشون بده در مواجهه با حرف مستدل نباید توهین کرد تا ذخیره قبر انسان شود.خواهش میکنم از تابش کوثر این جوابیه رو باز نشر کند (1233)
 
محمد
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۶:۰۹:۵۲
میشه شماره تلفن خیران رابدهید نیازمندهستیم (1887)
 
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
۹ رمضان ۱۴۴۵
19 March 2024