کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راه‌اندازی خط تلفن ارائه خدمات مشاوره حقوقی به مددجویان و کارکنان بهریستی؛ به زودی

12 تير 1401 ساعت 13:32

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی خط تلفن ارائه خدمات مشاوره حقوقی به مددجویان، کارمندان و بازنشستگان بهزیستی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.


به گزارش تابش کوثر، سید مرتضی حسینی با اشاره به ضرورت ارائه خدمات مشاوره تلفنی رایگان حقوقی به مددجویان، کارمندان و بازنشستگان افزود: این مهم در آینده‌ای نزدیک با مشارکت همکاران حقوقی این معاونت و بهره‌گیری از ظرفیت وکلا و حقوقدانان نیکوکار خط تلفنی مشاوره حقوقی رایگان در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد.
وی با بیان اینکه بیش از سه میلیون خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند، تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات تلفنی مشاوره حقوقی رایگان به جامعه هدف از ظرفیت حقوقدانان و وکلای نیکوکار و خیر نیز برای پرونده‌های جاری مددجویان بهره خواهیم گرفت.
حسینی اظهارداشت: وکلای بسیار زیادی آمادگی خود را برای همکاری با سازمان بهزیستی کشور و ارائه مشاوره رایگان و پذیرفتن وکالت مددجویان به‌صورت رایگان اعلام کرده‌اند.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از ارائه خدمات مشاوره حقوقی توسط حقوقدانان این معاونت در ستاد مرکزی و استان‌ها به کارمندان و بازنشستگان سازمان بهزیستی کشور خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ هزار خانوار بهزیستی شامل کارمندان و بازنشستگان نیز از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.ب/110



منبع:خبرگزاری صدا و سیما


کد مطلب: 127042

آدرس مطلب :
https://www.tabeshekosar.ir/news/127042/راه-اندازی-خط-تلفن-ارائه-خدمات-مشاوره-حقوقی-مددجویان-کارکنان-بهریستی-زودی

تابش کوثر
  https://www.tabeshekosar.ir