کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین جزئیات آماری ثبت‌نام دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

30 ارديبهشت 1397 ساعت 11:38

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت 8 صبح امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه تعداد 55 هزار و 370 نفر برای شرکت در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 ثبت نام کرده‌اند.


به گزارش تابش کوثر؛حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۷ از یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شد و روز گذشته این مهلت تا پنج‌شنبه سوم خردادماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه تا ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه تعداد ۵۵ هزار و ۳۷۰ نفر برای شرکت در آزمون و همچنین پذیرش رشته‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۷ ثبت نام کرده‌اند، گفت: افرادی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند تا پنج‌شنبه سوم خردادماه برای ثبت نام مهلت دارند و داوطلبانی‌که ثبت‌نام کرده‌اند نیز در همین مهلت می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق اصلاحات اعلام شده برای ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

توکلی گفت: این آزمون برای پذیرش ۶۵ کدرشته امتحانی خواهد بود که از این ۶۵ کدرشته امتحانی، تنها برای ۱۶ کد رشته امتحانی آن آزمون برگزار می شود و برای ۴۹ کدرشته امتحانی دیگر پذیرش براساس سوابق تحصیلی است.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون ۱۶ کدرشته امتحانی در روز جمعه ۱۲ مرداد ماه ۹۷ برگزار و نتیجه نهایی هفته آخر شهریور ماه ۹۷ اعلام می شود.
منبع:فارس
ر/111


کد مطلب: 78933

آدرس مطلب :
https://www.tabeshekosar.ir/news/78933/آخرین-جزئیات-آماری-ثبت-نام-دوره-های-کاردانی-کارشناسی-ناپیوسته

تابش کوثر
  https://www.tabeshekosar.ir