کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رهبر انقلاب در دیدار وزیر اوقاف سوریه:

کشورهای منطقه تصمیم بر مقاومت بگیرند، دشمن هیچ غلطی نمیتواند بکند

10 اسفند 1396 ساعت 16:52

حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار وزیر اوقاف سوریه و هیات همراه، تاکید کردند: اگر سران کشورها و ملت‌های منطقه تصمیم قاطع بر مقاومت بگیرند، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.


به گزارش تابش کوثر؛ محمد عبدالستار وزیر اوقاف سوریه و هیأت همراه ظهر پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

-سوریه امروز در خط مقدم قرار گرفته و وظیفه‌ی ماست که از ایستادگی سوریه حمایت کنیم. جناب آقای بشار اسد رئیس جمهور محترم سوریه در چهره‌ی یک مبارز و مقاوم بزرگ ظاهر شد؛ تردید در او به وجود نیامد و ثابت ایستاد. این برای یک ملت خیلی مهم است.

-این ملتهای مسلمانی که شما میبینید در حال ذلت زندگی میکنند، این ملتها ذلیل نیستند، رهبرانشان ذلیل‌اند. اگر یک ملتی رهبرانی داشت که آنها احساس عزّت کردند به اسلام و به هویّت خودشان، آن ملت عزیز خواهد شد. دشمن با یک چنین ملتی کاری نمیتواند بکند

-ما وارد چهل سالگی انقلاب شدیم. از روز اول همه‌ِی قدرتهای درجه‌ی یک دنیا علیه ما دست به دست هم دادند و اقدام کردند، هم آمریکا، هم شوروی، هم ناتو، هم ارتجاع عرب و منطقه، همه دست به یکی کردند. ولی ما از بین نرفتیم و رشد کردیم. این معنایش چیست؟ اولین معنای این حرف این است که آنچه که قدرتهای بزرگ میخواهند لزوماً شدنی نیست.

-این مساله به ملتها فهم و ادراک میدهد و این معرفت به آنها امید و قدرت میبخشد. پس اگر ما و شما و بقیه‌ی عناصر اهل مقاومت در منطقه تصمیم‌مان قاطع باشد، دشمن هیچ غلطی نمیتواند بکند.
منبع:لیدر
ر/111


کد مطلب: 75866

آدرس مطلب :
https://www.tabeshekosar.ir/news/75866/کشورهای-منطقه-تصمیم-مقاومت-بگیرند-دشمن-هیچ-غلطی-نمیتواند-بکند

تابش کوثر
  https://www.tabeshekosar.ir