کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تدابیر ویژه حفاظتی حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام رضا(ع)

23 آبان 1396 ساعت 22:32

مشهد- فرمانده یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی گفت: همزمان با ایام شهادت امام هشتم (ع) تدابیر ویژه حفاظتی حرم مطهر رضوی افزایش می یابد.


به گزارش تابش کوثر،حسن رمضان‎زاده بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: اقدامات امنیتی برنامه ‏ریزی شده برای دهه پایانی ماه صفر و شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در سه سطح پیش بینی شده که در مبادی ورودی حرم مطهر رضوی و دیگر اماکن انجام خواهد شد. 

وی با اشاره به استقرار نیروهای امنیتی آموزش‎دیده درحرم مطهر رضوی افزود: در ایام رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام رضا(ع) امنیت حرم مطهر رضوی به صورت ویژه توسط این نیروها تامین خواهد شد. 

رمضان‎زاده در ادامه تاکید کرد: با توجه به خیل عظیم زائران و مشتاقان حضرت ثامن‎الحجج(ع) در ایام شهادت جانسوز این امام بزرگوار در شیوه بازرسی و چینش نیروهای امنیتی محسوس و غیرمحسوس تغییر تاکتیک‎هایی در نظر گرفته‎ایم که همگی در راستای افزایش امنیت زائران و مجاوران خواهد بود. 

فرمانده یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی تصریح کرد: با توجه به مذاکرات و توافقات صورت گرفته با شورای هیئات مذهبی، ورود هرگونه علم، کتل، طبل، لوازم صوتی و هرگونه وسایل حجیم به داخل حرم مطهر رضوی ممنوع است. 

وی تاکید کرد: از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی خواهشمندیم از آوردن هرگونه وسایل غیرضروری مانند دوربین عکاسی، اسپری، لپ تاپ و ساک‏ های حجیم به حرم مطهر رضوی خودداری کنند.


منبع:مهر
م/110


کد مطلب: 68098

آدرس مطلب :
https://www.tabeshekosar.ir/news/68098/تدابیر-ویژه-حفاظتی-حرم-مطهر-رضوی-ایام-شهادت-امام-رضا-ع

تابش کوثر
  https://www.tabeshekosar.ir