کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهرداد علی‌قارداشی: آمادگی تیم‌‌ ملی ‌تنیس روی میز ایران برای حضور در مسابقات جهانی

29 مرداد 1396 ساعت 18:51

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: تا ابتدای سال ۹۷ تیم‌های ملی بزرگ‌سالان را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان که در سوئد برگزار خواهد شد آماده می‌کنیم.


به گزارش تابش کوثر ، مهرداد علی‌قارداشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فدراسیون برنامه‌های داخلی و متعددی دارد و برای بخش‌های مختلف بانوان، آقایان و رده‌های مختلف سنی برنامه‌ریزی‌شده و یکی از مهم‌ترین اهداف ما این است تا ابتدای سال 97 تیم‌های ملی بزرگ‌سالان را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان که در سوئد برگزار خواهد شد آماده کنیم.

وی افزود: رونق بخشیدن به لیگ باشگاه‌های کشور باید نسبت به سال گذشته بیشتر و تعداد تیم‌ها و سطح کیفی مسابقات را ارتقا دهیم، توجه ویژه به رده‌های سنی پایه است که از سال گذشته آغازشده و نتایج آن را با کسب دو قهرمانی و برنامه‌ریزی برای هیئت‌های استانی است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز عنوان کرد: حضور مستمر در مجامع عمومی و انتخاباتی هیئت‌های استان‌ها باید انجام شود و بعضی از نشست‌های بین‌المللی و داخلی متناسب با دعوتی که از تیم‌های ملی می‌شود و توافق سه‌جانبه‌ای که با کشورهای ترکیه و آذربایجان شده، در حال حاضر کشور ترکیه در دعوتی مشترک تیم ملی مردان و زنان ما را دعوت کرده است.

وی بیان کرد: در راستای دوره سطح یکی که درخواست شده، باید مجوز اولیه از فدراسیون جهانی اخذ شود که این کار انجام می‌شود، اردوی تیم ملی نیز درخواست شده و تلاش بر اجرای آن است، باید کادر فنی فدراسیون و کادر اجرایی نظر نهایی را اعلام کنند ولی با نظر مثبت این کار را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم بازیکنان برتری  در استان حضور یابند و اردو تشکیل دهیم.

علی‌قارداشی تصریح کرد: در 18 ماه اخیر پیشرفت‌های قابل‌توجهی به‌ویژه در رده‌های سنی پایه داشته‌ایم و ضمن اینکه راضی هستیم انتظارات این است با شیوه سریع‌تری ورزشکاران ما خود را به سطوح بالای جهانی نزدیک کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقداری باید حضور خود را در مجامع بین‌المللی پررنگ‌تر کنیم، دعوت از رقبای خارجی که سطح  بالاتری نسبت به ما دارند به‌ویژه شرق آسیا را باید بیشتر کنیم و درعین‌حال استارتی که در بحث استعدادیابی زده‌ایم توجه به رده‌های سنی پایه است که امیدواریم در میان‌مدت بتوانیم برای مدال در مسابقات جهانی المپیک بجنگیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: امروز کمک‌های نقدی به استان شد و ازلحاظ تجهیزات نیز  قول‌هایی داده‌ایم و همانطور که سال گذشته عمل کردیم سعی می‌کنیم تا پایان دوره‌ای که در فدراسیون هستیم این کمک‌ها را ادامه دهیم.
منبع:تسنیم
ک/555


کد مطلب: 62254

آدرس مطلب :
https://www.tabeshekosar.ir/news/62254/مهرداد-علی-قارداشی-آمادگی-تیم-ملی-تنیس-روی-میز-ایران-حضور-مسابقات-جهانی

تابش کوثر
  https://www.tabeshekosar.ir