کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‎الله صافی گلپایگانی: نیروی انتظامی از وظایف قانونی خود در موضوع حجاب کوتاه نیاید

20 تير 1396 ساعت 14:10

یکی از مراجع تقلید بر لزوم عمل نیروی انتظامی به وظایف محوله خود در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.


به گزارش تابش کوثر، آیت الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در دیدار سردار مجتبایی، فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: هر چه قدرت نیروی انتظامی زیادتر باشد، این قدرت به منزله قدرت دین خواهد بود.

وی افزود: پلیس باید حجاب و همه مسائل را زیر نظر داشته باشد، مردم و اهل علم و علما نیز متوجه این امر هستند؛ به یاد داشته باشید که شغل پلیس بسیار با عظمت و ثواب و اجر کارتان بسیار زیاد است و باید شکرگزار باشید که این توفیقات برای شما فراهم شده است.

آیت الله صافی گلپایگانی با تاکید بر اینکه پلیس نباید نسبت به وظایف قانونی خود کوتاه بیاید، خاطرنشان کرد: نیروهایی که مسؤول هستند باید توجه‌شان زیادتر باشد، مسئله امر به معروف و نهی از منکر، کار و اصلاً در مسیر وظایف شماست که همان امر به معروف، نهی از منکر، هدایت بندگان خداوند و مبارزه با فساد است.

وی یادآور شد: مبارزه با افرادی که مقاصد سوء دارند همه‌اش ثواب است و ما خیلی تشکر‌ می‌کنیم و این نقش را که برای شما فراهم شده است غنیمت بدانید. بنده باید از شما و همکاران شما تشکر کنم و برایشان دعا می‌کنم، خداوند نگهدارشان باشد، برای اینکه بتوانند شأن این شهر و این مملکت اسلامی را حفظ کنند.

منبع: خبرگزاری حوزه
ت/۴۴۴


کد مطلب: 58825

آدرس مطلب :
https://www.tabeshekosar.ir/news/58825/آیت-الله-صافی-گلپایگانی-نیروی-انتظامی-وظایف-قانونی-خود-موضوع-حجاب-کوتاه-نیاید

تابش کوثر
  https://www.tabeshekosar.ir