کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله صافی: ترویج این فریضه تعظیم شعائر است

21 فروردين 1396 ساعت 10:05

همه مردم باید امر به معروف کنند و توقع امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از همه‌ ما عمل به دو فریضه‌ الهی امر به معروف و نهی از منکر است و ترویج این فریضه تعظیم شعائر است.


به گزارش تابش کوثر، حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار دبیر و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم، گفتند: اگر به این دو فریضه ضعیف عمل کنیم در انجام فرائض دیگر هم موفق نخواهیم بود.

معظم له بیان داشتند: اگر این دو فریضه حفظ نشوند بقیه واجبات از بین می‌رود حتی نماز و روزه و همه مردم باید امر به معروف کنند و توقع امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از همه‌ ما عمل به دو فریضه‌ الهی امر به معروف و نهی از منکر است و ترویج این فریضه تعظیم شعائر است.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه نباید امر به معروف را محدود به عده‌ خاصی کرد گفتند: این فریضه کوچک و بزرگ، رئیس و مرئوس نمی‌شناسد و همه‌ موضوع‌ها را شامل می‌شود و اینطور نیست بعضی از منکرات را نهی کنیم و از بقیه منکرات غافل شویم.

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی اظهار کردند: امر به معروف و نهی از منکر کار انبیاست و علمای سابق در این خصوص هیچ کوتاهی نمی‌کردند و اجرای این فریضه موجب خوشحالی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌شود. ت/۴۴۴
منبع: خبرگزاری حوزه


کد مطلب: 47612

آدرس مطلب :
https://www.tabeshekosar.ir/news/47612/آیت-الله-صافی-ترویج-این-فریضه-تعظیم-شعائر

تابش کوثر
  https://www.tabeshekosar.ir