کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قهرمانی برای گیتی‌پسند است

4 اسفند 1395 ساعت 11:41

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: قهرمانی لیگ برتر فوتسال برای گیتی‌پسند است.


به گزارش تابش کوثر، رضا لک در خصوص شکست تیمش مقابل تیم فوتسال دبیری تبریز در لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم، بازی خیلی محکم و نفس‌گیری بود و درگیری و بازی فیزیکی هر دو تیم نشان از اهمیت این بازی داشت.

وی ادامه داد: در دیدار با دبیری تبریز، تیمی که کم‌ترین اشتباه را داشت، توانست ۳ امتیاز حساس این دیدار را کسب کند. ما هم برای قهرمانی ناامید نشده‌ایم و با تمام توان کارمان را ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: متأسفانه بعد از دریافت یک گل، جابجایی دروازه‌بان و بازیکن تیم ما باعث شد نتیجه بازی عوض شود. زمین برگزاری مسابقه هم خیلی سُر بود و حتی روی همین موضوع، ما گل ششم را دریافت کردیم.

لک در رابطه با غیبت مهدی جاوید اظهار داشت: جاوید بازیکن تیم ماست و در دیدار با دبیری تبریز تشخیص داده شد که همراه تیم نباشد. او مصدوم نیست و با صلاحدید ما در دیدار با دبیری تبریز بازی نکرد.

وی در ارتباط با دو شکست پیاپی در تبریز گفت: متأسفانه ۶ امتیاز حساس را در تبریز از دست دادیم اما شک نکنید که قهرمان این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتسال، گیتی‌پسند است چون در ادامه لیگ میزبان هستیم و می‌توانیم از این امتیاز نهایت استفاده را ببریم.

سرمربی تیم گیتی‌پسند در پایان خاطرنشان کرد: ما در کل دو دیدار خیلی حساس و سخت مقابل تیم‌های حفاری و تأسیسات دریایی داریم اما به هرحال قهرمانی برای گیتی‌پسند است.
منبع: میزان ی/۷۷۷


کد مطلب: 44874

آدرس مطلب :
https://www.tabeshekosar.ir/news/44874/قهرمانی-گیتی-پسند

تابش کوثر
  https://www.tabeshekosar.ir