کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخواست یک مرجع تقلید از رئیس جمهور برای پیگیری مسئله امام موسی صدر

14 مرداد 1394 ساعت 16:27

امیدوارم جناب رئیس جمهور محترم با پیگیری و ورود مجدد به این مسئله مهم ، آن را از این ابهام خارج نموده حقیقت را روشن سازند . شما عزیزان این درخواست را به جناب ایشان برسانید . آقای صدر از اساتید بزرگوار حوزه علیمه قم و از فعّالان جبهه راستین تشیّع بوده اند و نباید به فراموشی سپرده شود .


به گزارش صلات (ستاد اقامه نمازسازمان صداوسیما) ، در آستانه سی و هفتمین سالگرد اسارت مظلومانه امام موسی صدر در کشور لیبی می باشیم و به رغم سقوط حکومت ظالم قذافی ، متاسفانه وضعیت ایشان کماکان نامشخص و در هاله ای از ابهام است ، حضرت آیت الله گرامی قمی از مراجع تقلید در پاسخ به نامه جمعی از ارادتمندان امام موسی صدر از رئیس جمهوری اسلامی ایران خواست با پیگیری و ورود مجدد به این مسئله مهم آن را از ابهام خارج نموده و حقیقت را روشن سازند متن کامل پی نوشت آیت الله العظمی گرامی به شرح زیر است:

بسمه تعالی
امیدوارم جناب رئیس جمهور محترم با پیگیری و ورود مجدد به این مسئله مهم ، آن را از این ابهام خارج نموده ،حقیقت را روشن سازند . شما عزیزان این درخواست را به جناب ایشان برسانید . آقای صدر از اساتید بزرگوار حوزه علیمه قم و از فعّالان جبهه راستین تشیّع بوده اند و نباید به فراموشی سپرده شود .
والسلام

شایان ذکر است؛ امام موسی صدر (زادهٔ ۱۴ خرداد ۱۳۰۷ در قم)، مرجع دینی و سیاسی شیعیان بود که پس از هجرت از ایران به لبنان، مجلس اعلای شیعیان لبنان را تأسیس کرد و رهبری فکری و سیاسی شیعیان این کشور را عهده‌دار شد..

این عالم مجاهد و مظلوم در ۹ شهریور ۱۳۵۷ شمسی، متعاقب دعوت قذافی در سفری رسمی به لیبی ، ناپدید شد.


کد مطلب: 24636

آدرس مطلب :
https://www.tabeshekosar.ir/news/24636/درخواست-یک-مرجع-تقلید-رئیس-جمهور-پیگیری-مسئله-امام-موسی-صدر

تابش کوثر
  https://www.tabeshekosar.ir