کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار رییس دفتر رییس جمهوری:

همه ما باید در این خصوص فعالیت کنیم

1 اسفند 1393 ساعت 13:20


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، ایشان در دیدار رییس دفتر رییس جمهوری، با بیان اینکه مردم مطلع هستند که دولت با چه مشکلاتی دست به گریبان است، گفت: برخی از مسایل و مشکلاتی که امروز مطرح می شود، از سابق برای این دولت باقی مانده و گرفتاری های دولت را زیاد کرده است، اما نباید نسبت به حل آنها ناامید بود و باید با انگیزه کسب رضایت ائمه معصومین(ع) و امام زمان(عج) نسبت به مرتفع کردن آنها همت کنیم.

آیت الله صافی گلپایگانی توجه و اهتمام به تقویت دینی و جهات اسلامی و کمک به عظمت دین را ضروری دانستند و با بیان اینکه همه ما باید در این خصوص فعالیت کنیم، اظهار امیدواری کردند با توفیقات الهی و کمک حضرت حق، انشاءالله بتوانیم هم در زمینه حل مشکلات و هم در جهت اعتلای دین مبین اسلام گام برداریم.

محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری نیز با اشاره به عملکرد و برنامه های دولت برای اجرای طرح های عمرانی و توسعه کشور، گفت: دولت نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام ویژه ای دارد و تمام مساعی خود را در این زمینه بکار خواهد بست.

نهاوندیان با ابلاغ سلام دکتر روحانی به سفر قریب الوقوع رییس جمهوری به استان قم اشاره کرد و گفت: برنامه ها و طرح های ویژه ای برای توسعه استان در نظر گرفته شده که در سفر رییس جمهوری اعلام خواهد شد.

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به شرایط دنیای امروز و رفتارهای غیرانسانی و وحشیانه گروه های تروریستی نظیر داعش، گفت: دنیا تشنه پیام های رحمانی از اسلام است و امروز وظیفه جمهوری اسلامی ایران این است که این پیام را از دین و از نگاه اسلام به جهانیان برساند.

نهاوندیان همچنین به ارتباط وثیق دولت با مرجعیت و حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم نظرات و دیدگاه های مراجع و روحانیت را در تصمیم گیری های خود لحاظ می کند.


کد مطلب: 18391

آدرس مطلب :
https://www.tabeshekosar.ir/news/18391/همه-باید-این-خصوص-فعالیت-کنیم

تابش کوثر
  https://www.tabeshekosar.ir