کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استان قم روز پنجشنبه میزبان رئیس‌ جمهور خواهد بود

7 دی 1400 ساعت 9:19

استاندار قم گفت: روز پنجشنبه هم‌زمان با ۹ دی‌ماه که روز بصیرت نامیده شده استان قم میزبان رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت خواهد بود.


به گزارش تابش کوثر، سید محمدتقی شاهچراغی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس‌ جمهور به قم اظهار داشت: استان قم مقصد سیزدهمین سفر رئیس‌ جمهور خواهد بود.

وی افزود: روز پنج‌شنبه هم‌زمان با ۹ دی‌ماه که روز بصیرت نامیده شده استان قم میزبان رئیس‌ جمهور و اعضای هیئت دولت خواهد بود، برنامه رئیس‌ جمهور روز پنجشنبه به‌صورت کامل مردمی است و از صبح تا شب بازدیدها و دیدارهای مختلف در نظر گرفته‌ شده و قرار است که مشکلات مردم به اقتضای قم به دولت منتقل شود.


استاندار قم بیان کرد: دیدار با مراجع و علما و بازدید از برخی محلات و صنایع از جمله برنامه‌های سفر آیت‌الله رئیسی به قم است و موضوعاتی چون اشتغال، آب، مسکن و مسائل اجتماعی و شهری موردبررسی قرار می‌گیرد.

شاهچراغی با بیان اینکه دیدار رئیس‌ جمهور با مردم قم به دلیل شرایط کرونایی به‌صورت عمومی نیست عنوان کرد: دیدار با اقشار در دستور کار است که کارهای آن‌ها در حال انجام است و مهم‌ترین برنامه سفر رئیس‌ جمهور در قم انتقال دغدغه‌های مردم به وی است.

وی با بیان اینکه مونوریل در سفر رئیس‌ جمهور تعیین تکلیف می‌شود خاطرنشان کرد: ایده‌هایی نیز مطرح‌ شده و رئیس‌ جمهور و دولت به دنبال این هستند که این پروژه به نتیجه برسد و در این راستا کاهش هزینه‌های مردمی برای استفاده از مونوریل مورد توجه است و بر اساس نظر رئیس جمهور این پروژه باید احیا شود. ب/۱۱۰




منبع: تسنیم


کد مطلب: 122033

آدرس مطلب :
https://www.tabeshekosar.ir/news/122033/استان-قم-روز-پنجشنبه-میزبان-رئیس-جمهور-خواهد

تابش کوثر
  https://www.tabeshekosar.ir