کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نشست آزمایشی مجلس به صورت دیجیتالی

27 اسفند 1398 ساعت 11:36

سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس گفت: نشست آزمایشی مجلس به صورت دیجیتالی هم اکنون به ریاست علی لاریجانی در حال برگزاری است.


به گزارش تابش کوثر؛اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی گفت: نشست آزمایشی مجلس به صورت دیجیتالی هم اکنون به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است و نمایندگان از طریق فضای مجازی با گرفتن نوبت در حال طرح مطالب موردنظر خود هستند.

وی افزود: بیشتر مطالبی که توسط نمایندگان تاکنون در این جلسه مطرح شده پیرامون موضوع کرونا و وضعیت استان‌ها و شهرستان‌هایشان در ارتباط با این بیماری و ویروس است و گزارشاتی را در این باره ارائه می‌دهند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این نمایندگان نظرات خود در مورد نواقصی که درباره گرفتن نوبت، کیفیت تصویر و ... در ارتباط با برگزاری این نشست وجود دارد را هم مطرح می‌کنند تا در جلسات رسمی که بنا است به این شکل برگزار شود رفع شود.

عباسی خاطرنشان کرد: نشست دیجیتالی و دو سویه مجلس به این شکل برگزار می‌شود که اعضای هیأت رئیسه در جایگاه همیشگی خود در صحن مجلس قرار دارند و نمایندگان دیگر از طریق سیم‌کارت و تبلت‌شان در فضای مجازی می‌توانند در صحن حاضر شوند و حضور خود را از این طریق در صحن اعلام کنند که این کار به دنبال شیوع ویروس کرونا و در شرایط خاص پیش آمده و به منظور جلوگیری از شیوع آن در صحن مجلس و رعایت موارد بهداشتی انجام می‌شود.
منبع:فارس
ر/111


کد مطلب: 106228

آدرس مطلب :
https://www.tabeshekosar.ir/news/106228/نشست-آزمایشی-مجلس-صورت-دیجیتالی

تابش کوثر
  https://www.tabeshekosar.ir